Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 269 ggr
Trissan
0

OT. amält

Jag anmälde nyss två st på en hemsida för att dem skickat en länk som leder till en porrhemsida, typ spel för vuxna. vilket jag inte vill ha via gästboksinlägg. och nu håller dem på och tjatar på mej eftersom att jag hotatde med att anmäla dem. känner lite ångest eftersom att jag känner en av dessa personer. Men min dator (laptop) fick jag i födelsedags present och är väldigt rädd för virus och annat skit. nu sitter jag här helt nästan skakis. Vet inte varför, men det känns jätte skummt. Visst har jag anmält personer tidigare med då var det inte så allvarligt.

ville bara skriva av mej.

skrollan
0

vilken gästbok`?

Trissan
0

Somsagt så är det på en annan sida som jag e medlem på ;)

ville bara skriva av mej

LiindaLarsson
0

jag skulle oxå vara jävlig arg om jag fick virus en kompis till mig skickade det där viruset coh hela min data kolapsade :( så nu har jag en ny :) och är jätte rädd för virus

Trissan
0

jo, detta är ju min aldeles egna första dator lixom, jag har hafft den i nästan 4 månader bara. och jag fick den ju i December då jag fyllde 15. villju helst inte ha virus på den då, även om jag har virus skydd så vet man aldrig. men jag hade inget annat i tankarna än att anmäla dessa personer.

man vet ju inte vad det är på länken och för mej som 15 åring så e det ju inte kul heller …