lyckad måndagkväll?
ikväll var jag ute och dansade för första gången på massa månader, . .. sedan i april tror jag?
hur som helst, lämnade jag min väska hos folket jag var där med men dom lyckades glömma av min och min tjejkompis väska. Så plötsligt mitt i dansandet kommer min tjejkompis och sa att våra väskor hade blivit igenomrotade och tjejjkompisens plåmbok och mobil avr borta. Hos mej saknades bara en plånbok, det var vad min tjejjkompis såg i alal fall. blev förbannad, sprang runt i baren och till vakterna. Tillslut fick jag reda på vem det antagligen var och började leta efter honom…han var borta ?
på hemvägen får min kompis för sej att gena genom en trädgård, skumt infall?
vi mkommer ut på en vändplan där den här william står med annat folk som han ahde hoppat på och velat slå7snop saker av. Tar hans ryggsäck och i där ligger masssssoooor av grejjer. POlisen kom 3 minuter efter att vi kom dir, vilket var tur för jag avr 3 sekunder ifrån att slå killen. Hann hota honom till livet..
gjorde anmälan och det blir rättegång någon gång framöver..jag gjorde anmälan, precis som kompisen…
lovar att uppdatera..
ps. dom andra tyckte att man kanske kunde släppa det sov..no no no.. snor han av mej, får han skylla sej själv…

Ja, klart han får skylla sig själ om han snor från folk. Låter som att du har haft en ganska spännande kväll. ^^
En tjej har bråkat ganska mycket med mig och min pojkvän. Hon är kär i honom, och försöker ljuga ihop en massa så Jesse och jag ska göra slut, så hon kan ta honom. Men han vill inte ha henne och jag går inte på hennes skitsnack ;P Så jag lyckades göra henne riktigt förbannad igår, och pojken min sa åt henne att dra åt helvete, annars skulle han anmäla henne för ofredande :P Så hon blev tyst. ^^
Vilken tur att ni fick tillbax era saker.
Och tur att hon fick ett infall att gena :D
Jag hade nog hunnit drämma till. hehe.
Fast vad hade de kanske tjänat till.
och thaijna bra att din kille kan ryta ifrån :D

Låter som händelserika kvällar.
Och självklart ska man anmäla. Varför låta de stjäla och tro att de klarar sig. nästa gång kanske de slår ner någon gamling på stan för att få deras plånbk.
Så nej, stjäl man ska man anmälas.
Sedan är det aldrig fel att ha en kille som säger ifrån, även om min här hemma inte hinner så ofta.;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#2. jag var 3 sekunder ifrån att slå honom.. han hota honom med att jag skulle döda honom, skulle skicka mina kontakter efter honom och att han snodde från fel brud.. men dom höll fast med och farbror blå dök upp… var på sbutstationen idag och tittade på sakerna dom hade hittat i hans väska osv… han ahde snott min mascara, en kalendet(tjejjkalender) och cash.. plus MP3 spelare, men lämnat mobilen.. låter som någon e blåst…
hahaha en mascara :D
precis..funderar på att ge honom den nästa gång jag ser honom :)