Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 459 ggr
all4U
0

vinterpäls, vilken chock =D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja det här är första gången jag får uppleva när illrar tappar sin vinterpäls, måste säga att först trodde ja inte att jag skulle veta när det skedde, haha tjii fick jag, lägenheten består av päls päls å lite mer pälsSkrattande får damsuga och skura varannan dag, har en vit soffa, som nu har "mönster" av päls, päls å som sagt, ännu mera päls haha, försöker borsta Memphis men han vill verkligen inte, eller joo om man mutar han med godisSkrattande Stumpan går med på allt, hon somnar praktiskt taget direkt när man tar upp henne å klappar hihi =) Förresten, är det någon som vet en bra internet sida där dom säljer iller schampo? =)

Sara
0

Amhs säljer det mesta och har både schampo och balsam.

Sara

Sara
0

Här är det oxå päls överallt förresten. Bus fäller nått kopiöst och blir mörkare för varje dag.

Sara

elinn
0

www.klarsferrets.se säljer också schampo för iller. Super att ha hemma de fåtal gånger man nu schamponerar sina iller =)

tokage
0

Här fäller Cinkajou för fullt! Ni skulle se min jacka! Den är svart men blev nästan vit efter promenaderna med cinkajou OskyldigFundersam

UlrikaD
0

Då ska ni bara veta hur mycket 9 illrar fäller när de bestämmer sig för att göra det samtidigt. Dammsugaren bara skakar på huvudet och vägrar komma ut ur städskåpet.

FerretCrow
0

#5 haha kan tänka mig det=)

Trissan
0

Hulda fäller så mkt att mamma inte vill veta av henne Fundersam hihi, hon ber mej oxå gå ut och skaka mina kläder minst tre gr om dan'

skrollan
0

här är det inte alls mycket, det är mest när man myser med dem och får dra rollern på kläderna efteråt. Men inte så att det är tussar på golven så man inte ens ser golvet. men det kommer, haha.

UlrikaD
0

#7 Bjud hem din mamma till mig så lovar jag att hon ALDRIG kommer att klaga på dig mer.Skrattande

FerretCrow
0

här har det inte börjat fällas än då vi fortfarande har så pass många minus

Madde
0

Jag har köpt en handske med gummipluppar på som man kan dra bort den lösa pälsen med.

Gjorde de idag på balkongen och gisses vad mycket som lossnade.

Är supernöjd över den och de tycker den är skönare än en borste. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Fruttisen
0

Mina sötisar har tappat vinterpälsen…snacka om chock dom fick nu när vi åkte upp till Norrtälje i torsdags och möttes av typ ½ meter snö!! Fast under snön skulle dom…dock så skakade dom myyyycket när dom väl dök upp igen =P

skrollan
0

##11 ahh, det ska jag testa. jag fick en sådan handske med när jag köpte kattmat en gång, ska jag testa när dem börjar fälla, groggie är den som fäller mest nu. Bra tipps ;)