Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 325 ggr
Roxanne
0

Rolig bur ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan allihopa :) (borde dte inte finnas ett chinchilla forum? ) hihi skämms att få behöva lägga ut bilder som jag vill, fast det inte handlar om iller. (sorry Ledsen)

hihi jag var ute och gick en lång promenad idag och gick för bi en bygg arbetsplats där dom hade massa rör. Jag kunde nästan höra Evita skrika efter att hon villa he ett Oskyldig Så jag tog ett gult STORT rör till henne.. Oskyldig. Det låg slängt i diket så det var offline hihi. Så inte alla tror nu att jag är en tjuv ^^ ;) Jag tycker att Evitas bur är ganska färg-glad och det är roligt tycker jag. hehehehe. Och mycket att ha roligt med i den där buren! :) glad för hennes skull!

Vad tycker ni andra?

Roxanne
0

Och min Älskling gillar röret sten hårt trotts att det är sovtid så är hon uppe och far! :)

Madde
0

#0: Vad skoj att du hittade ett rör. =) det tycker säkert evita är superskojsigt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

#2 det tycker hon! :)haha hon är fortfarande uppe och springer i buren :)

gameover
0

den var jättefin, hon trivs säkert skitbra där, hihi, vill också gå och sno några rör till pälsen, det får vi göra någon dag när vi träffas igen roxanne, haha xD

Roxanne
0

#4 hihi på onsdag ska vi träffas igen!

Jenka
0

Ja chillor brukar gilla att springa i rör, det gör mina med :D

Roxanne
0

#6 Min chinchilla har varit upp sen runt 12-13.00 och bara har hillit på med det där röret! men har ett till rör där nere, längst ner ett silvrigt rör, har också tagit det på en arbets plats! i en stor sop kontainer. tror du att jag vart glad eller?Skrattande Massa Evita saker i den! :D

Jenka
0

Hehe.. Nu måste Evita vara glad ;)

Roxanne
0

#8 något ^^

Roxanne
0

En nöjd Evita.

Bilden vart inte så himmla lyckad, men den är ändå söt! :)

Måste bara tillägga att hon har lärt sig hur man kommer upp i röret nu iallafall! För innan så hade hon lite svprt eftersom att det var helt slett och hon kunde inte få nått grepp att dra sig upp i, och bara gled ner igen eller så racade hon och inte kom nånstans ^^ Men nu är det full rulle.

ÅÅÅH vad suger jag vart på vårullar nu med ris och söt sursås. Skrattande

Jenka
0

Så söt hon är ;)

Roxanne
0

Och nu så drog Evita bort sin handduk som hon har i sitt hus, ut i själva buren och ut i höngmattan, så nu ligger hon där och myser!

Evita när hon beddar)

Roxanne
0

Och en till nästan lika dan ! :) fast lite bättre (?) :)

Roxanne
0

#11 man tackar! och du vet vad jag tycker om dina chinchillor också! :) jätte cakra, söta, chramiga och helt underbara

UlrikaD
0
Roxanne
0

Nää, här på iFokus :)

Jenka
0

#14 Dom tackar ;)

Roxanne
0

hihi! :)

Faxlin
0

#16: Ja det som krävs är ju att någon med rätta kunskaperna och intresset och tiden vill starta upp. Sedan är det bara att köra. Grabbarna bakom iFokus brukar aldrig banga om det gäller en bra iFokus sajt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#19 :) alltså inte jag! HAHAHA

Denna kommentar har tagits bort.
ferretgirl
0

Denna bur köpte jag för att som utställningsbur om jag bara har med ett par illrar. Buren är köpt på Blocket för 200:-, billigt va!!?? Kunde inte låta bli när den var så billig, ibland har man tur.

Roxanne
0

#22 ja det var billigt! :) och fin värkar den vara också!