Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 530 ggr
Theres
0

OT Det snöar :D

Snö Skrattande
Men det kommer säkert inte ligga kvar så länge… så ingen snowboard tyvärr =/

golf.ifokus.se

fridaas
0

Här hade vi vår och jätteskönt väder igår, så vaknar man idag, ska övningsköra med körskolan, och vad händer?! Jo det är en jävla massa snö ute Förvånad

Jag som skulle öva körfältbyte, ser ju ingenting av linjerna. men jag fick beröm iaf, och snön håller äntligen på att smälta!!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

TottsiGirl
0

Hade oxå vår i lördags och söndags så härligt!! och vaknar i morse och det är snökaos fy fy fy.. Ja som verkligen hade hoppat att all hemsk snö var borta för denna gången men inte då .. hoppas skiten smälter bort snabbt iaf!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Theres
0

Bläää, nu är det vår ute igen… solen skiner och fåglarna kvittrar… ligger lite snö kvar på gräset, men på gatan ser det bara ut som det har regnat… =/

golf.ifokus.se

Ceciliaolucifer
0

I sthlm är allt grått och trist!

Theres
0

Nu snöar det igen Skrattande Jättemycket!!! Skrattande

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

här har det snöat från morgon till kväll typ :(

Hayley
0

sn ösnö snö och själv sitter man o hoppas på att tomten ska göra en reunion tour istället för påskharen =P snöar det lite till kan jag ta sparken till jobbet imorgon ^^

Sara
0

Här nere skulle det snöa hela veckan så nu får Bus äntligen känna på snön för första gången.

Sara

Theres
0

Idag har vi så mycket snö så det går att göra en snögubbe om man skulle vilja :D Dock är det för slaskigt för att kunna åka snowboard tror jag… eller jag får se om det blir minusgrader så det sprutar mer snö i backen (kan se från mitt hus ifall de kör igång snömaskinen) :P

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

haha nu får ni snö neer i landet då vårat töar bort =P

SofiaBlomberg
0

Här snöar det också (sandviken) Rätt mycke snö äre =P Men de försvinner väl snart.

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Luckystar
0

här är det rena vårvädret idag :D

Qviq
0

I torsdags förra veckan när jag var ute med lastbilen så såg jag att en buske höll på att slå ut, blev jätteglad. Imorse när jag vaknade så var hela landskapet täckt med snö, fan va arg jag blev. Vi har inte haft snö här på 2½ månad och när man tror att man ska få en riktig vår så kommer helvetet!!

"Chaos is a friend of mine."

FerretCrow
0

ja här tog vi sista skoter turen i helgen som var. fär nu har vi bara en massa is och slask

Theres
0

Merparten här verkat hata snö… varför? =/ Det är ju kul med snö :P Snöbollskrig, tefat, skidor, snowboard, ut och gräva med illrarna =)

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

#15 haha efter att ha skottat omgångar med en halvmeter till en meter snö i vinter så vill jag hellst ha vår nu.

Qviq
0

#15 jag hatar igentligen inte snön utan kylan. Kylan gör att folk stannar inne och alla blir helt plötsligt väldigt tråkiga. Tänk va underbart när våren kommer och alla träden börjar slå ut. Folk börjar då krypa ut ur sina bon… Finns inget mer underbart än sommaren. Festivaler, grillfester, cruising o midsommar! Längtar!

"Chaos is a friend of mine."

TottsiGirl
0

#15 min del beror det på

det är blött & kallt, bilar börjar alltid krångla, man får skotta och skotta och skotta och skrapa och skrapa snö och is, hala & dåliga vägar, trafikolyckor m,m,

Snö är jättefint och kul om man slipper använda bilen och de gör inte ja då ja pendlar till jobbet :(

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Theres
0

Jag har åkt snowboard nu :P Men bara 2 ggr, för det finns knappt någon snö i backen…

golf.ifokus.se

Theres
0

Idag snöar det jättemycket :D Så har åkt snowboard, och snart ska jag ut med illrarna i snön =)

golf.ifokus.se

fridaas
0

Här hade man hoppast på mkt mer sol, värme och ingen snö! Tji fick jag och nu snöar det och blåser jättemkt istället =/

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.