Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 589 ggr
Qviq
0

iller på blocket

http://www.blocket.se/vi/15584978.htm?ca=18_s

söt liten kille, hoppas att han hittar ett bra hem…

"Chaos is a friend of mine."

anaprincess
0

Fin var den, men undra vad han menar med vass? :/

Qviq
0

#1 tror de menar att han har attityd:D

anaprincess
0

den kan ju också vara bitig eller nått men att han har valt ett annat ord för att få den såld.

Fruttisen
0

#1 Han menar bitig. Tyvärr har ägaren inte tålamodet som krävs för att ha en iller som husdjur =/

FerretCrow
0

denna har vare ute här tidigare då jag länkade annonsen från en sidan men då fick jag på käften sedan togs tråden bort*fundersam över detta* men men hoppas verkligen min miilos bror hittar ett hem

emoflickan
0

#5, man får inte länka från Illercafés forum utan att fråga om lov, därför togs den bort. Denna länken är från blocket.

FerretCrow
0

#6 varför får man inte detta?

emoflickan
0

#7, fråga sajtvärden, Liselott (Illercafe).

LiindaLarsson
0

Nå stackarn verkar sitta i bur  (kompostgaller med hönsnät utanför):( vad landetvarför skulle den må bättre där det är väll hur man tar hand om den..

FerretCrow
0

#9 det där kan lika gärna vaar en hemmagjord valp hae det skulle tror jag att det är iaf. sen menar dom nog att ute på landet kanske någon kan ha en utebur eller liknande han kan få vara i på dagarna

LiindaLarsson
0

#10 jaahaa kanske det kanske..kansek inte.. men jag serju att det rä kompost galler har oxå en sån hemma som jag hadde över dagen för att hunden skullefår lära känna stacy..

FerretCrow
0

#11 ja men många gör ju alltså egna versioner av valphagar genom kompostgaller och det är ju inget fel med det

LiindaLarsson
0

#12 när det har jag väll inte sagt att det är nå fel har ju själv det somajg sa ovan mvh

FerretCrow
0

ja men trodde du menade att det vara negativt då du gjort ledsna smailisar efter det du skrivigt

UlrikaD
0

De som är intresserad kan ju gå i på illercafé och läsa om honom. Det finns ju ett antal trådar där inne. Jag tror bara han har hamnat lite fel i tillvaron och tror absolut inte att det skulle vara några problem med att ta hem honom. Håller tummarna för killen!!

FerretCrow
0

jag tycker han verkar mysig jag=)

AlbaStiffler
0

*puttar*

Qviq
0

putt