Illerörhänge!
Vad tror ni om detta? Det var väl det finaste örhänget ni sett? :D
Hade också velat kunna ha min päls som örhänge, men jag vill nog inte töja mer än upp till 30mm… (20mm nu) tror 30 blir för litet för att hon ska få plats ;)

Bild tagen från bmezine.com
Haha, jag vill ha en mörkare modell =P Men jag har liite kvar att töja med till dess ;)
Paulina

ursch bad äckligt.. (men det är ju vad jag tycker alla har ju olicka smaker)

#0 hmm ser inte bilden :( och kommer inte in på hemsidan =(
inte jag heller
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Illern var söt men sådär stora töjningar tycker inte jag om :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

kan int heller se bilden här i inlägget

varför ser inte alla bilden?
shit, det var mig en fet töjning det där ;D

För ser som inte ser bilden så är den med på BMEZINE's första sida just nu http://www.bmezine.com/ och direktlänk till bilden: http://www.bmezine.com/title/2008/subit439613.jpg
Hoppas ni ser nu :)

hehe, skulle va rädd att illern skulle bli skrämd och "slita sig" ajaj eller att illern beslöt sig att töja örat lite mer genom att pressa vidare genom hålet hehe*ahj*

#9 nope får fortfarande inte upp något =( skumt som attan…men tack endå =)

kan inte heller se med länkarna =(

Nu bör ni kunna se bilden! :)

Ja, lite nojjigt kanske om den skulle få för sig att pressa sig igenom! Men jag hade nog ändå varit dum nog att ta den risken om mina lobes var såpass töjda! ;)

Gah! Galen bild!
Jag var med på framsidan av bmezine en gång. Rätt tufft

#14: Ah, det är rätt tufft :)
Snygg bild också

#13 HAHA jag är så dum! jag som trott ni pratat om ett illersmycke i typ järn eller så… XD dhou… haha
Men jao det skulle ju iaf få folk ill att vända sig om på stan =P

Jag kan inte ens få igenom en mus genom mina töjningar… 
golf.ifokus.se
#18 en illervalp kan vi kanske knö in? :P

#19 Inte ens en nyfödd en :P Har bara 6 mm.
golf.ifokus.se

Jag kanske kan få i en nyfödd korv. :P
Funderar ju på att skaffa någon mus eller två.. får se om jag gör det om jag hunnit töja nog mycket för att kunna ha musen som smycke, haha. :P
Garanterat nickelfritt piercingsmycke…

#22; Haha, att det är!
Undrar hur töjningarna skulle lukta sen om man hade en iller där ett tag ;) Svettig iller och stanken från en töjning. Hoppas isf illerlukten tar över den andra luten helt :P
"23: vad luktar en töjning? varvätska?

#24 Jäst… rutten kattrumpa, socker, usch :P
golf.ifokus.se

#23 Nej, det luktar inte var så länge det inte är infekterat :)
I ett töjt hål samlas det hudavlagringar och svett ev. andra partiklar eller bakterier.. Det bildas det även i vanliga små hål, men eftersom ett töjt hål är större bildas det mer av detta och därav luktar det mer. :P
Testa plasta in din hand i gladpack/plastfolie och ha så i en vecka… lukta sedan på handen. = luktar inte gott.
Använder man tunnlar/pluggar i något organiskt material som horn, ben, trä, bambu osv så får töjningen "andas", därav luktar töjningen mindre. I vissa fall knappt alls. :)
Hehe, vad mycket det blev. ^^

Jag har plasttunnlar så mina stinker efter en dag… :P
golf.ifokus.se
jag tyckermina töjda hål luktar ost :P
anledningen till att många inte kommer in på bmezine nu är för att det som har telias nätverk(eller de som går på samma) är avstängda ifrån vissa delar av internet och bmezine ingår där :( har visst vart nån tvist som ställt till det. (jag har bredbandsbolaget och kan inte heller komma in på sidan eller se första bilden)