Orolig
Snart är det dags för Norpan att slippa buren och få vara ensam i köket en vecka innan hon får leka och busa med de andra.
Efter förra operationen så letade jag NOGA igenom hela lägenheten, alla skåp, garderober och lådor samt kollade alla möbler och grejer så de var Norpan säkra.
Efter ca 2 månader (en vecka sedan) så var det dags för att åka akut in till veterinären igen med Norp och visst, hon hade svalt exakt samma sak igen. Det första jag gjorde var att kolla så hon på något illervis fått tag i de förra grejerna hon ätit men då låg kvar i säkert förvar.
Jag ska leta igenom hela lägenheten igen men jag får ångest när jag tänker på att jag inte hittade nått förra gången och kommer antagligen inte att hitta något nu heller.

Sara
Du får gå lös med henne i sele tills hon visar dig var hon hittar dem dära jäklans dyra leksakerna!!!!!!!!

Så det har hänt igen:S Jobbigt det måste vara att inte veta vart de kommer ifrån:/
"Chaos is a friend of mine."
har verkligen försökt klura på vad det kan vara…men allt jag kommer på har du redan kollat….
det såg ju verkligen ut som sånna där pluppar som sitter i lådor och under mindre möbler….hmm vissa vaser, och glasskålar har ju sånna oxå…
Modem och iptelefoni boxar och likande brukar ha sådana pluttar oxå .. det har ja på mina hemma och de vet ja för mina lossnar konstant (har dock inte illrarna i det rummet)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag tror oxå det är någon form av tassar till någonting men jag har kollat alla mina och det enda som fattas är en liten svart som jag har slängt för att den alltid lossnade.
Jag funderar skarpt på om det kan ha lossat från någon maskin som tillverkar träpelletsen. De har samma beiga färg och ser inte ut att vara helt nya. Dessutom är de mer elastiska än gummitassar under maskiner och dyligt. Ska gå igenom alla lådor innan hon kommer ut.
Sara
oj va obehagligt om det hade varit nått sånt!! haraldrig ens tänkt på att det kan finnas nått farligt i pelletsen
Har du kollat kanterna under köksluckorna? Där kan det faktiskt sitta pluppar tro det eller ej.
Hoppas verkligen du hittar vad det är denna gång. =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Vi hade små grå pluppar på kontrollstället till Wii… insåg inte att de fanns eftersom alla var borta, tills jag hittade en på golvet. Lyckades dock hitta alla fyra.
#7 Japp, alla dörrar är kollade runt om.
Sara