Väckarklocka
Vem behöver väckarklocka när man har iller?
Cinkajou verkar vara inställd på 4-5 tiden… Det första han gör när han vaknar är självklart att hoppa upp i sängen och bitta mina fötter
, sen kryper han inuti täcket och det kittlas något så otroligt! Och sen kommer han ut ur täcket och slickar matte i ansiktet och avslutar allt med lite nafsande på min näsa!
Så har han ju en ny sport till iller OS… MADRASS DIVE!
Hur man vinner har jag ingen aning om men det är sååå kul att riva hål i madrassen och krypa runt inuti den… *suck* Och självklart, efter allt bus… så kollar han på mig sådär sött och då kan man ju inte låta bli att älska honom!
Den lilla sötnosen! eller ja… lilla… det känns som om han har blivit lite större sen han kom! Jag ska nog väga honom sen och kolla :D!
HAHA, tänk att jag började skriva om hur han väcker mig och slutade med att prata om att jag ska väga honom. Jag måste vara sämst på att hålla mig till ämnet :')…
Ja jag har nog ingen fråga, kände bara att det är lite kul att prata om honom, hihi :'D

Visst är det roligt att de vaknar så tidigt. Mina illrar var vana vid att jag gick upp vid 5 för att jobba. Och nu när man börjar senare så är det omöjliga att ställa om, väcker mig alltid vid 5:O
"Chaos is a friend of mine."
Välkommen i gänget, samma gör hans mamma och moster hos mig. Så söt han är på fotot, flörtar med personen bakom kameran 
Hihi, han verkar så cool din Cinka! Väckarklocka?! Mina rusar runt, rafsar och krafsar hela nätterna igenom! Men vi får sova mycket bättre nu när vi har en superhög säng istället för att sova på madrass på golvet…har fortfarande snygga stanshål och tandrepor på fötterna…