Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 218 ggr
gameover
0

Buur

Hihi, pappa är så söt ibland!

Jag hade sagt att jag ville ha en bur till pälsen men att jag inte hade råd och kanske tänkte "bygga" en själv, och lilla pappsen ringde till mig vid elva tiden imorse och ba-"Kan inte du komma till garaget?"

Så jag gick dit eftersom och tänkte vad fan han ville liksom :p

Då såg jag en bur som han hade byggt! Hahah, han hade börjat byggd sen klockan åtta-halv nio! Och han var helt klar vid två tiden, helt utan break! Stackarn hade sågat ett typ 5cm tjock trätavla eller vad det heter till golvet med en liten såg + andra smalare träsaker!! Han var helt rödblå om händerna när han var klar!

Buren är stor och väldigt fin för att vara gjord av pappa som oftast bara slänger ihop något som går sönder efter fem minuter ;p

OCh där kommer pälsen att få vara på nätterna eftersom han är duktig på att klättra upp i sängen och bita på ens tår.

Och han uppskattar inte minsann buren, nu sitter han och skakar galler och försöker ta sig ut, men det får han inte nu eftersom jag ska snart gå och sova, han tröttnar och somnar han också snart ;p

ronja
0

vore kul att få se en bild på buren..Glad

Faxlin
0

Vill oxå se bild på buren ju. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gameover
0

Här är en bild, det fick bli en webbcam bild eftersom jag inte har batterier till min kamera. buren ser mindre ut än vad den är, men det är bara för att hängmattan där är så jäkla stor och den gröna lådan är stor den också, men den får han ha som bajslåda ett tag.

ska mäta buren sen när jag hittar mpttbandet ;P

Okej, det knaske inte är världens finaste, men inte världens fulaste heller, hihi, den duger så bra så bra ;)

Thaijna
0

Den blev ju riktigt bra ^^

Synd att inte min pappa kan vara så snäll. :P Iofs så köpte han saker så jag själv kunde bygga en, men då var det ju jag som fick blåsor på fingrarna istället ;P

Faxlin
0

#4: Fast det är väl också en känsla att ha gjort det själv liksom. ;-)
Snygg bur som pappa din gjort åt dig gameover.

Audiatur et altera pars

Thaijna
0

#5 Ja, det är sant. :)

[Luna]
0

Va fin. Vilken snäll pappa du har.
Super gulligt.

gameover
0

#4#5#7Jadå, pappa har sina stunder ibland :D

Men jag vill ha en såndär med flera våningar som är höög, men det är lite för dyrt ;______;

#4 hih, vad händig du måste vara :P

Finns det ingen bild på den? skulle vara kul att se lite hembyggda burer :D nej, buror, nej.. men gud, vad heter det egentligen? burer..

Faxlin
0

*Asg* Burer,buror. ….hihi
Du är skojig du. hihi

En bur
Flera burar

Tack för att du fick mig att le, var några dagar sedan sisst

Audiatur et altera pars

Thaijna
0

#8 Jodå, bild kommer. Så fort jag orkar göra den helt klar så :P

gameover
0

#9 HAHA, burar hette det ja :P hih, vad pinsamt, jag som alltid är en såndär som rättar folk när dom skriver fel eller säger fel :P

jamen, jag fick dig att le en stund iaf, det var ju bra. Får man fråga varför det var några dagar sen sist? Generad

Faxlin
0

#11: Har väl varit lite jobbigt här hemma. Mycket värk och sådant;-)

Audiatur et altera pars