Illervakt.
Okej, nu gör jag ännu ett nytt försök.
Är det någon i närheten av Kalmar/Karlskrona/Växjö/Oskarshamn som vill passa mina illrar den 24 april till den 3 maj?
Ska åka till Spanien med familjen, så kan inte lämna dem hemma eller så heller.
_3 illrar som är snälla mot människor… 2 är rumsrena, men Melwin ska kaxa och bajsar utanför om man tittar på t.o.m.
Kanske finns någon i Nybro t.o.m som skulle kunna passa illrarna på plats. Alltså komma och ge dem mat/vatten och rensa lådorna 1-2 ggr om dagen.
_
golf.ifokus.se

håller tummarna att du hittar någon

tyvär väldigt långt ifrån oss! hoppas nån i närheten kan ställa upp!

Verkar inte så…
golf.ifokus.se

hade jättegärna åkt och hämtat dem i karlskrona (är ofta där, mina föräldrar bor där) men min iller vill inte vara snäll mot andra. eller… kanske är det just så att tre illrar på samma lag kan "banka vettet" ur honom så han tar reson? vad tror ni mer erfarna? (ok, thessan får inte svara för hon är partisk!)

Melwin skulle banka skiten ur Frithz
(Det var inget svar
)
Nej men seriöst… när jag bara hade Melwin och vi var hos en annan Therese (min alternativa illervakt ifall inget "större" dyker upp) så blev Melwin totalt underlägsen, för Lillen och Torkel bossade totalt. Smulan och Luna var bara snälla mot Melwin (för Melwin var ju en ståtlig karl, och de var flickor :P).
När vi hälsade på hos Denver (innan jag tog hem honom) så var Epona snäll mot honom, men Melwin skulle bossa fast det var Denvers revir de var på.
golf.ifokus.se