Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 245 ggr
Theres
0

Dagens fynd

Bajs/spy som ser ut som uppblött träpellets (2 "högar")

En bajskorv som är häften bajskorv, andra halvan bestod om kött som inte ens hade blivit bajs :S

Kiss under soffan =/

Men de är lika pigga och glada som alltid, och de åt och busade, så det kanske bara var något olämpligt de fått i sig?

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

kanske kan va värt att forska i vad de satt i sig? Något borde va galet med såna fynd iaf… lycka till :)

Theres
0

Ja, men de fick kött igår, så köttbajskorven lär ju bero på köttet, men konstigt att halva bajskorven inte hade blivit bajs.

golf.ifokus.se

holtz
0

haha, förlåt mig thessan.. men jag skrattade när jag läste denna tråd…på vilket annat ställe finns det kommentarer som du och robin skrivit här? haha så klockrent!

Theres
0

Räcka ut tungan

Ska gå och se efter hur deras bajskorvar mår nu… ska bara dricka te först… så snart kommer uppdatering =)

golf.ifokus.se

Aviendha
0

#3 anledningen till att jag älskar iller.ifokus *hehe*

Hur mår bajsarna?

Theres
0

Jag gav dem paraffinolja ifall att… hittade 2 normala bajsar och en…spya/beige bajs… (i lådan Denver brukar gå i) men sen gick han och bajsade en vanlig bajs.
På golvet där köttbajsen låg i morse låg en vanlig bajs (tror det är Melwins ställe)… så hoppas allt är som det ska nu.
Eponas bajs måste varit normal hela tiden, för hon går aldrig utanför lådan… och alla mysko saker var utanför lådan.

golf.ifokus.se