Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 218 ggr
sarae
0

Mmmarabou

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

samma vikt, vilken väljer du?

FerretCrow
0

hehe lätt den där videkissen=)

sarae
0

hehe, med tanke på vilken far de har, så funderar jag på om det inte är lugnast för själen att hålla sig till choklad :P

FerretCrow
0

#2 nej nej chokladen blir man tjock av och är dom lik sin far får man ju bara jaga med mera=) ny bantningsmetod kanske hihi

sarae
0

#3 hehe där har du en bra poäng….fråga Hanna vad hon tycker om Ludde, nu när hon vart här ;)

TottsiGirl
0

Ja hade oxå valt den lilla myspälsen äter ju inte godis så de va ju ett lätt val :P även om man många gånger hellre haft en lugn chokladkaka i en burk när illrarna har totaltdemolerat några blommor eller konstant bajsar utanför..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

FerretCrow
0

#4 hehe ja men du jag behöver ju bara läsa alla dina historier på din sida med flera så kan man tänka sig hur illrar är hemma hos dig *retas* =P

Ceciliaolucifer
0

Jag tar nötchokladen!!!

sarae
0
fridaas
0

Mjölkchokladen då jag tyvärr inte får skaffa någon iller fråns jag flyttar hemifrån på riktigt =0(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Ceciliaolucifer
0

#9 Den är rumsren iallfall :) och himmelskt god!

fridaas
0

#10 jo det är sant! Får vara glad för det lilla ;)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

tokage
0

Välja? Kan man inte få båda :O? *här har vi chokladmissbrukaren nr1* hehe…

Men gud så söt liten illerbebbe :'D! Sitter här hemma med Cinkajou och ger ifrån mig en massa "aaaaaw" ljud. Oskyldig

holtz
0

Slänger på en extra tjuga och tar båda :D

[tiiia]
0

#13 jag gör det samma som holtarn ;)