Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 179 ggr
gameover
0

kanske snart!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jagvet att jag kansk einte ska skriva det här, men jag har iaf bestämt mig för att köpa en ny kamera, tror jag, jag har ju jobbat så jag har sammlat ihop lite pengar till en någorlunda bra kamera.Den verkar rätt bra, men oavsett vad så duger den för mig!

Nu när jag ändå skriver kan jag passa på att berätta att vi var och vaccinerade pälsen och vet.koll! Det gick jättebra, så lung och snäll han var!! Fast det kändes lite hemskt när jag var tvungen att hålla i honom när han skulle vaccineras, som tur gick det fort.

Kollen gick hur bra som helst, inte öronskabb eller tandsten eller något annat överhuvudtaget. Och snart måste jag försäkra honom!! jaja, nu ska jag försöka somna innan han vaknar och ska hålla på att låta som en galning, hihi, GOD NATT  ifokus ><

ferretgirl
0

Det är säkert en bra kamera, själv har jag också tänkt på att köpa en ny kamera. Har en liten Digital kamera, + att min son har en Canon Eos 350D, min lilla är även den en Canon. Men där är lite lite pixlar i den, vill ha lite fler för att få klarare foto.

Madde
0

Oj vad skoj med en digital kamera. Är det en systemkamera för det är lite svårt och se.??? Finns ju de kameror som påminner om en systemkamera.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

gameover
0

#1 Canon Eos 350d, exakt en sån ville jag ha! Men det är way för dyrt ;__; Vet du vilken du ska ha då? det finns ju så många osm är bra!!

#det är en digital, skulle vilja system men det är för dyrt.

Vilken kamera har du madde? för dina bilder är ju jätteskarpa och så, men det kanske är för att du är duktig :P

Madde
0

Jag har en Canon EOS 300. När jag köpte den för 1 år sen kostade den 8000kr. Men jag vet inte vad den kostar idag. Vet inte ens om den går och få tag i. Själv ville jag ha en Canon 20D men den var LITE dyr. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Ja, en ny kamera skulle man ju inte säga nej till. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gameover
0

Här är en bild, det fick bli en webbcam bild eftersom jag inte har batterier till min kamera. buren ser mindre ut än vad den är, men det är bara för att hängmattan där är så jäkla stor och den gröna lådan är stor den också, men den får han ha som bajslåda ett tag.

ska mäta buren sen när jag hittar mpttbandet ;P

Okej, det knaske inte är världens finaste, men inte världens fulaste heller, hihi, den duger så bra så bra ;)

Faxlin
0

Ohh, den såg riktigt fin ut. Vad skojigt när ens föräldrar ställer upp på en på det sättet. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gameover
0

hahaha, ojdå, det blev heeeltfel tråd, ahha, sorry! ändrar nu:P