Illerlös!
Är hemma i Luleå, utan iller i en hel vecka.. Har bara varit hemma sedan i torsdags, känns så tråkigt här utan nån som springer och poppar!
Eftersom att jag är sjukskriven har jag inte så mycket att göra i Luleå, då passar jag heldre på att spendera så mycket tid jag kan nere i Östersund hos min pojkvän. Åker hem och går på mina möten är väl vad jag gör… Pyr fick stanna hos honom i och med att jag inte vill flytta runt henne hela tiden, tågresan tar trots allt från 9-12 timmar om inte mer ibland om man har riktig otur.. Kanske inte så kul för en iller att åka fram och tillbak mellan olika "hem"..
Känns lika bra att låta henne stanna där eftersom att vi kommer vara där nu under påsk och sedan är det inte långt kvar till sommaren då jag kommer vara där stor del av lovet. Har redan varit där med henne i ett par veckor.
Tänkte väl bara skriva av mig lite, saknar henne så sjukt mycket! Har inte varit ifrån henne längre än ett dygn ett par enstaka gånger sedan jag skaffade henne i början på augusti 07…Nu är jag illerlös en vecka! Har ingen bajs att torka ens… :( Nu har jag börjat sakna dom där fina små kringlorna som hon gömmer här och där. Saknar hennes mysiga puss-attacker och att ha en varm päls att värma mig på då jag skall sova.. Det luktar inte ens iller här hemma längre…

Jag glömmer hela tiden bort att hon inte är här så jag får för mig att gå och leta henne för att jag kommer på att jag inte sett henne på länge, men jag kommer på mig själv innan jag tänker gå på illerjakt och kommer ihåg att hon är ju inte här..
Jag vill mysa med henne och leka med henne, vill så gärna leta fram henne ur någon gömma och ta med henne på en promenad! Men det kan jag inte! Så ni som sitter där med era illrar hemma ni har det bra ni! Jag är minst sagt avundsjuk! Tänk er själva en vecka utan era pälsar…

det kan jag tänka mig :) jag skulle oxå sakna dom