Varför?
Knaske lite dumt att göra en tråd om detta ämne här
Men då ber jag så hemskt mycket om ursäkt, men ingen från iFokus är inne på msn nu, så jag gör en tråd iaf! (hoppas att det är okey)
Min fråga är; varför kan man inte bara klicka upp iFokus och så är man online? För att jag har iFokus som första start sida på internet, och förut när jag klickade upp internet så var jag bara online! Det var ganska skönt att inte behöva logga in hela tiden ^^ men nu så måste man det! Varför då? : o
Jadu.. Det är så ibland för mig, att jag fortfarande är inloggad även när jag kryssat rutan. Jag brukar ha min dator på dygnet runt eftersom den står i mitt rum, men när jag stängt av datorn är jag alltid utloggad. Men ibland är jag det ändå, vet inte varför.. Kanske har nåt att göra med hur länge man är borta, men äsch.. Jag har ingen aning =)

#1 nää asså jag hade ju varit borta i 4 dagar sen när jag kommer hem och startar datorn så är jag ju inloggad :) konstit att de inte är så nu ;);)
#2: Hmm.. Ja det är knas.. För jag är inloggad ibland och utloggad ibland.. Har ingen aning om varför! =) Borde ju finnas nåt.. nånstans.. hmhmh.. Där man kan kolla alltså. Eller jag vet inte =)
Har du klickat i Rutan under där du loggar in. Det är där man klickar för att den ska vara online hela tiden.
Ibland kan det bli så att när datorn kraschar och man sen startar om måste man fylla i igen. Eller att man loggar ut en gång.
Hoppas det fixar sig roxanne. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#3 hihi aa det måste ju vara nått och jag tror att Madde har svaret här nu ;)
#4 ska försöka att fixa det så då, att klicka i att vara online hela tiden! :)
#5: Hur har det gått Roxanne?? Fungerar det?

#6 oj jusste haha det glömmde jag redan! brb jag skriver direkt jag har gjort det! vänta 2 sek :)

hihi nu gick det! jag klickade i (kom ihåg mig) men det har jag alltid gjort och nu funkade det inte! aja, jag kanske bara har råkat klicka bort att man INTE ska komma ihåg mig ;)
#9 Lustigt så är det inte för mig då jag har två olika datorer. Just nu är jag inloggad på bägge ;-)

#9 jasså! så var det inte för mig iaf! :)
#10 som sagt inte för mig heller :)

Min har inte heller loggat ut fast jag har loggat in i annan dator.
Har inte haft några inloggningsproblem alls.

hmm.. Wicked.. well well i tryed.. stupit technology
Carpe Diem

#13 nu har du fått nån såndär englska nojja! 

Men va bra att det löste sig Roxanne. Satt på jobbet när jag läste om ditt problem.

#15 yees :D ohh, coolt, får man göra det på arbetstid? xD
#16: Det var inte när jag jobbade utan på lunchen. Men jag var på jobbet. =) Så svaret är väl att man får inte göra det under arbetstid men på sina raster. =)

#17 smart :)