Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 448 ggr
Smeagol
0

ÄR SÅ LYCKLIG!! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få berätta att jag är såå lycklig :)

Nu har vi snart haft frallan i ett år :)

Ibörjan när han kom var de strider mellan honom och smeagol varje dag :( Men efter ca 1 månad gav de sig och de blev bästa vänner istället :) Men han var ändå ganska skygg av sig gentemot mig och min pojkvän. Sakta och säkert har han blivit mer o mer trygg i sig själv :) Ibörjan reagerade han på varje ljud med ett slaks flyktbeteende. nu kan han lungt sova för de mesta även om de kommer något plötsligt ljud. 

Har ju flera gånger skrivit om att frallan inte är gosig. Det närmaste myset man kommit har varit att han legat i fotändan av ett täck eller filt. Eller så har han kunnat legat ganska nära en om smeagol varit i närheten. Men man fick INTE klappa honom för då gav han sig iväg :(

Men igår, igår så fick jag för första gången ha en söt frlla i min famn och KLAPPA honom :) *happy* Ja, det rä sant, jag fick gosa med min iller!!! YEAH! Och han kom till min famn till och med 2 gånger igår!! så himmla underbart!!

Så nu är jag världens lyckligaste med 2 mys illrar :) Hur bra kan livet vara??

AlbaStiffler
0

hehe, förstår precis din glädje. även jag hade ju 1-års jubileum nyligen sen Stiffler kom hit och har märkt stor skillnad på min odåga.

Grattis till kelstunden, det är så härligt. :)

Smeagol
0

"1 tackar :) Ja det är ju helt underbart!!

Aviendha
0

Vad roligt! Det är sånt där som gör livet UNDERBART att leva, och illerbajset oviktigt att grubbla över ;)

kitty
0

en fråga som inte här hit, var det Frallan som omplacerades i samma annons som barkis aka Melker?

Smeagol
0

#3 så snat :)

#4 nä, inte i samma annons tror ja då inte!?? Varför undrar du??

Sara
0

Hon har Melker.

Sara

Smeagol
0

#6 aha, :) Kan ju inte ha koll på allt…