Ferret Couture!
Nu har jag äntligen kunnat känna mig lite rik… Så jag beställde två saker åt Pyr som jag läänge tänkt beställa. Hade inte råd med allting så resten får beställas någon annan gång då jag är "rik igen".
Denna sele tycker jag bara är för snygg :p

**Och så blev det denna huvtröja!
Det står "These Are My Church Clothes".
**
Har inte fått det ännu, beställde det förra fredagen… Jag vill inte vänta mer!
Hur länge har ni fått vänta då ni beställt från Ferret Couture? :)
har fått vänta allt mellan 1-3 veckor beroende på om de har det inne

jag har en sån sele till ozzy
den e skit snygg men tyvär så är han för stor så den passa inte
hoppas att han krymper lite till sommaren så att den passar

#2 vad köpte du för storlek då?

#2: Hehe, hoppas det då!
Och hoppas den passar Pyr, annars blir jag lite ledsen. :P
#3: Jag tror nog att dom bara fanns i en storlek.. Fanns som inte att välja. Inte på Ferret Couture i alla fall!
#2 så den passade alltså inte :( går inte att förlänga med resårband eller nått?

#5: Joo, den jag köpte av dig passar Pyr ypperligt bra! :D
Tror nog att du missuppfattade lite av det vi skrev. ;)

Eller så missuppfattar jag!
Sorry! :) Hahaha.
#6 haha nejdå jag missuppfatatde inte, jag svarade på lillspindelns inlägg, hon hämtade en sån FC sele hos mig igår från när vi sambeställde

Ah, kom på att det kunde ha varit någonting sådant! Hahah.
Sen sitter jag här och känner mig/är stressad för att jag snart skall åka… Så ja… jag skyller på det ;)
#9 haha ja gör det ;) vart ska du åka?

Jag skall till en vän i Jämtön som ligger en bit ifrån Luleå. Väntar på att han skall komma och hämta mig.. och som alltid då jag ska någonstans som inte är i Luleå blir jag väldigt stressad osv.. Är rätt störd! :)
Nu är jag nojjig att jag glömt någonting nödvändigt.. Trots att jag inte behöver mer än det jag redan satt ner i väskan.. ;D
#11 haha känne rigen det där ;) hoppas du får det trevligt!

#12: Hehe, jaså du :)
Ja.. det hoppas jag med. Vi lär ju inte göra så mycket… Men gott sällskap är ibland inte helt fel.

Hett tips: Ifall du inte ska ha med dig någon iller. Plocka upp illern ur väskan innan du går.

#14: Ja, det kan ju vara smart! Tack för tipset.. Tack och lov ligger hon i min säng och sover ikväll.. Annars hade hon kanske råkat få sig en åktur hon med. ;)

#16 okej det var en sådan stängning. det ser till och med litet ut för en hona. men men synd att det inte fanns andra storlekar
Men borde du inte kunna skicka tillbaka den? det står väl att den ska passa the smallest jills and the biggest hobs? ;)

Har dom små illrar där eller hehe;) eftersom den ska passa för som cecilialucifer skrev ovan
det är detta som är så konstigt, för engelska illrar e i regel "större" än våra..elelr ja, mer muskulösa och såldedes kraftigare

#20 va konstigt, då borde dom ha många storlekar och att det kanske vore svårare med att få selar på små damer att passa.=S
Angående storlekar; maila och visa att intresset finns så kanske de kan fixa det :) Bra om flera mailar eller att man undertecknar med flera namn. Alltid bra att visa att det finns en stor, intresserad marknad att tjäna pengar på ;)
#22 det här företaget kan faktikst special sy det mesta, det e bara att maila å säga vilken storlek man vill ha så fixar de faktikst det ;)
#23 Oj wow, vilken service :) Imponerande!
#24 eftersom alt e handgjort så e det inte så konstigt, men man får vara beredd på att vänta ett tag på sin leverans dock

Nu är jag less på att vänta! Har nu gått 4 veckor och har fortfarande inte fått någonting… Skickade iväg ett mail och frågade när dom skickade det osv… Hoppas det bara inte har försvunnit på vägen någonstans..
Jag vill ju ha sakerna nuuu!

#26 oj 4 veckor är ju lång tid ju

#27 jag tycker det med, 3 veckor hade jag kunnat gå med på, men 4.. Får jag det inte nästa vecka kanske det kommit bort.. :S
Aja, får väl se vad dom svarar på mitt mail sen, dom kanske bara inte skickade det samma vecka eller så..

jag tycker dom ska kunna ge ett bekräftat mail när det blivigt skickat för man har ju rätt från företag att få kollinr

Jag fick svar nyss och dom har kollat upp det. Det har blivit skickat den 18e alltså två dagar efter min beställning och det borde vara i Sverige nu, men dom kunde inte spåra paketet på Postens hemsida (posten.se alltså). Jag skall själv testa också.
Dom bifogade adressen(till mig) och den var korrekt så den skall inte ha kommit till fel människa iaf.
Antar att det är posten som strular…. :S
Aja, nu har jag spårat det och det har tydligen kommit till OK här i Luleå den 4:e mars, men vi har inte fått någon avisering som man brukar få…

#30 Tur att de ligger där det ska, du får knalla dit sen :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#:31 Oja.. det var skönt att få det bekräftat.
Drar och hämtar ut det imorgon, men tyvärr måste det vänta med att testa dom tills nästa helg.. Hon var tvungen att stanna kvar hos min pojkvän medans jag var tvungen att åka hem och gå på massa möten. :/
När jag skulle boka biljetten stod det att det inte var tillåtet med djur/fullbokat på resan, men jag satt i djurvagnen och det var bara 4 personer med på hela resan. Hon hade ju kunnat följa med :/