Midwest home - utställningsbur
Tänkte höra här om det finns några som skulle vara intresserade av en midwest home - utställningsbur. Jag har en sådan, och den är helt ihoppfällbar, med hjul. En suverän bur som är lätt att montera när man fått rätta knycket. Priset är ca 2500 kr per bur. OBS buren är utan stegar…
Ni som är intresserade kan pma mig för mer information!

Jag ska ha en :D Helt underbart med en bur som går att fälla ihop :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

När jag blir rik =)
golf.ifokus.se

åhh vill ha en sådan men har inte råd med det nu men sen behöver jag ju inte någon fören nästa år heller=)
när jag blir rik och går av min mammaledighet så jag har tid att ställa ut ;)

Sara, ge mig en gratis så får dina bajsmonster gratis lyx bootcamp hemma hos mig as long as it needs!
#5 määää vad var detta då? fast iofs hör av deig om 5 veckor så kasnke jag går med på det :P
Förtydligar: det är INTE min bur jag säljer, detta rör sig om helt nya burar, som kasnke går att få tag på i lite större mängder beroende på intresse
Jag har beställt en sån. =))
Tänkte att elin_n's pappa som är så händig kunde få försöka sig på att fixa stegar av något slag. =) Mot betalning så klart. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jag vill ha kan vara bra att stänga in illrarna när man för besök av illerrädda människro eller stänga in dom när man stor städar eller flyttar eller utställnings bur :)

hur får man tag i stegarna till dessa burar då?

Jag ska ha en bur =)
Oj, vad min pappa måste komma att bli popis nu då haha =) Har ju själv inte pratat med honom än så vi får se vad han har att säga om saken… =)

Hur hög, bred, djup är buren??

Uppfälld är den 91Längd + 61bredd +122Hög
jag har en sådan och jag fick med 4 hyllplan och 2 stegar till den. Man behöver inga stegar, lite hängmattor mm så tar sig illrarna upp ändå. Stegarna var mest till besvär då de var lite otäcka att gå på tyckte grabbarna
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag ska endast ha den här buren på utställningar. Har en annan bur här hemma. Ferret Nation som står öppen dygnet runt.
Så det är för att det ska vara smigit att ta med den till utställningar vilket min andra bur verkligen inte är.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Är det någon som har en sån bur som har lust att lägga in en bild?
jag har ju en sån bur..men vette katten om jag har några bilder :/
jodå här fanns en bild…svårt att gissa vems bur?

#18 nemen kan det vara din kanske=P
#19 nej absolut inte!!!

jo i princip vill jag ha en=) men var tusan får man tag på stegarna?
Stegarna tror ja man kan beställa från usa men annars ska de nog inte vara så svårt att göra några egna och som sagt tror ja iaf att mina klättrat till toppen utan stegar om man bara ger dom lite hängmattor att hoppa i :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#22 sant… tror nog mina kommer upp ändå… iaf elliott=p dom andra får nog vänja sig vid sina kroppar lite till, nu går dom ju ner i vikt så smidigheten kommer förhoppningsvis

Jag har en skitfeg liten dam här hemma så stegar är nog ett måste för min del. Tvivlar på att hon tar sig upp och ner i den här buren utan. Och det är klart att hon ska kunna ta sig dit dom andra kan ta sig.
Jag ska försöka göra en deal med pappa få se vad han säger om att möjligtvis göra stegar och sälja till de som vill ha. Men det går inte att göra så mycket innan jag fått hem buren så vi kan mäta avstånden ordentligt.
#24 de låter ju kalas de enda är väl att de kanske kan vara lite svårt att mäta avstånden för hyllplanen kan man ju sätta på vilken höjd man vill.. Se om du inte kan kolla med nån som har en stege redan nu kanske du kan få måtten direkt :)

#25 Men då kan man ju få bestämma själv hur lång stege man vill ha så får man stegarna att passa där man vill ha dem =)
kan man legge sammen buret eller må man demontere alle veggene osv?
#27 man lägger samman buren på några minuter, så det blir platt i botten, sen kan man dra det med hjul. jätte smidigt! Vt inte om du kommer ihå, men det stod två sådana här burar i ingången till utställnings"rummet" å yran, (åsas burar)

Jag har 2 sådana burar. Undrar Sara om det går att köpa lösa delar till dem, skulle nämligen behöva en ny botten till en av dem då den blev skadad på vänster sida vid hjulet sist vi var uppe i Skövde. Så buren lutar lite framåt. Om du skulle höra vad som går att köpa extra, så blir jag tacksam om du kan säga ev pris isåfall.
#30 tror tyvärr inte att det går att köpa lösa delar :( inte ens stegar….
attans vad tråkigt! går det inte att laga den på något vänster?

Man kan göra som så att man åker i väg till en plåt slagare och då tar man med sig botten till buren och denne gör då en i plåt mycket lättare att rengöra och lättare att packa i hop då det inte är hård plast . Det blir svårare att bryta än med hård plast.
Dom sätter även på hjul på botten samt så gör dom kanterna lite högre och i och med det så blir buren ännu stadigare.
Skälv har jag en plåt slagare som fixat alla mina trappor samt botten till min bil bur då jag vill ha det stadigare.
Han har även gjort nya dörar till både ute buren och inne så det blir lätt att plocka bort eller sätta dit.
Vad det kostar beror lite på vilken plåtslgare du får tag på det bästa är en ganska så ny öppnad och mindre plåtslageri.
När jag lämnar in så får han oftasat mins 3 månader på sig att göra detta vilket innebär att han kan ta det när han inte har så mycket vilket gör oxå att man inte behöver betala så mycket.
Får se om jag möjlgen då kan på någotvis trycka ut hjulet och sedan klistra fast det med något starkt lim eller nått. Vet annars inte hur jag ska göra. Förslag någon?? De är välkomna isåfall.
#33 läs vad #32 skriver..
*puttar*