Rest In Peace
Ni som följt mig och min moster vet att hon hade en agressiv hjärn tumör och idag somnade hon in, ni kan läsa lite mer om det ni som vill och bryr er. Gå in på valpdagboken isåfall.
Allt känns så oerhört tomt och nerstämt.. vet knappt vad jag ska säga. Hon får äntligen vila efter att hon kämpat så hårt emot hjärn tumören.

Vill inte ha några diskutioner, det är bara det att hon verkligen är värd att minnas. Hon är det starkaste, klokaste och modigaste personen kan känner, beundrat denna människa från början till slut och kommer alltid att göra det.
*tröst kramar*

#1 tack, har uppdaterat mer i texten i valpdagboken nu så du vet, glömde skriva det i pm.et.
#2 tack
Kondolerer så mye:-(

#4 Tack, saknar henne så otroligt
By the way, läkaren som skickade hem henne med huvudvärks tabletter kommer bara få en sketen j#%!a prick i straff registret för att ha bidragit till hennes död. Sjuka lagar det finns.

tröst kramar till dig tjejen. har ju följt allt dom senaste dagarna. men har ni anmält läkaren?
Beklagar :(

Beklagar sorgen och skickar massor av kramar dig er!

Så ledsen :o(((
*Kramar om*

*stor kram*
Huvva… Många kramar från mig och pälsarna
Paulina

jag vet hur jobbigt det är att förlora en medlem i familjen /släkten
min boror drunknade när han var 15år :(
tröst kramar på dej :(

Tänker på dig Emma!
Hoppas valparna kan ge dig tröst och annat att tänka på.
Många kramar från oss.

Sara

#6 Du vet inte om dom sist sista dagarna. Ja men han får bara en prick.
#7 tack
#8 tack, kramar tillbax
#9 Tack, samma här. har knappt sovit nått inatt.
#10kramar
#11 Tar emot kramarna
#12 usch va hemskt, kramar om
#13 Det vet jag att du gör och det är jag väldigt tacksam för. Ja jag hoppas det, får se när dom kommer till världen. kramar tillbax

Tänker på dig! Det går inte att förstå hur tungt det är.

#15 öh senst i förgårr har du ju mailat mig och berättat hur det har vare med henne och det som du skickade i färrgår va det sista jag fick.

#16 Tack, det är inte det lättaste och verkligen inte lätt att se en man älskar somnar in med kramper innan hon somnar in…
#17 Fick reda på innan vi skulle åka den dan att hon blivit sämre men eftersom vi tjaffsade så struntade jag i att svara på det tjaffset då hon är viktigare än nått tjaffs som bara skenar iväg. Skit samma orkar verkligen inte med nått tjaffs mår tillräckligt dåligt just nu..
Den 28 mars kommer begravningen bli…gruvar mig..

#18 ja men alltså det jag menade är att du dom senaste dagarna har berättat för mig hur det har vare med henne med mera och hur du känner. jag finns här om du vill ringa och prata och jag tror att du kommer må så mycket bättre efter begravningen för det är det finaste sättet man kan säga hejdå till en person, det anser iaf jag.

Nee gumman.. :( Beklagar så hemskt mycket… vet inte riktigt vad jag ska säga men du vet vart jag finns om du vill prata…
*Massa tröstkramar från mig och töserna*

#20 Tack, suttit och väntat på att du skulle komma in och se detta, har ingen ork att skriva till så många..
Det är svårt att finna ord, jag vet. Jag känner likadant. Det vet jag men orkar inte det just nu=´(.. Har iaf snart fixat egen lägenhet nu så då får du komma och hälsa på hos mig mer. kramar tillbax
Beklagar sorgen och modigt av dig att gå ut och skriva om det här. Kan vara ett sätt att bearbeta din sorg. Förstår om den är oändlig.
Många kramar
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#22 Ja jag vill prata om det för då mår jag bättre. Ja känns som den här sorgen aldrig kommer försvinna. Har somnat ifrån tv:n i två nätter nu..är orolig att jag ska få mardrömmar och har svårt att sova…så då ligger man och tittar på tv:n så somnar man till slut.. kramar tillbax

#23 du har inte mer än rätt att få somna framför teven. alla har sitt sätt att arbeta sig genom sorgen

#24 ne men det värsta är ju att första natten vaknade mamma vid fem och stängde av tv:n och kunde inte sova sen. natt vaknade pappa vid 4 av att min tv va på..och han kunde inte heller somna om..så nu ligger han och sover..
Det är inte det lättaste att ha inbränt i näthinnan känns det som och ser henne hela tiden andas kraftigt så hon måste öppna munnen gång på gång för att hjärnan försökte få i sig tillräckligt med syre.. och sen att se nån man älskar krampar 2-3 gånger innan och sen somnar in..de andra detaljerna är för äckliga så det vill jag inte säga..

#25 men kan du inte ha lågt ljud och stängd dörr då för då varken hör dom den eller ser ljuset av den. berätta för dom att du sover bättre med teven på för då förstår dom säkert. tyvärr var det det där jag var rädd för gumman att du skulle minnas för mycket. men kom ihåg att hon är nog enormt glad över att hon slapp vara ensam och att ni alla satt där med henne