Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 332 ggr
KAGE
0

Sjukdomar

Vad är illerns vanligaste sjukdomar?

/Karoline.

Fruttisen
0

Öronskabb, förkylning…

skrollan
0

insulinom & binjuretumör eller vad det heter . Tappade ordet från tungan.

skrollan
0

kolla under artiklar efter dessa sjukdomar. mykcet läsvärt. cillaolucifer har skivit dem här inne.

KAGE
0

Behöver bara veta de vanligaste + symptom och behandling? (heter det symptom? har hjärnsläpp! o.o)

/Karoline.

skrollan
0

Då tycker jag att du ska kontakta Ceciliaolucifer! Det rekomenderar jag dig verkligen, skicka henne ett pm så kan hon säkert hjälpa dig! :)

KAGE
0

Kan hon inte svara här då? o.0
Behöver inga långa förklaringar och shit.. ska bara skriva i ett faktablad lite allmänt om illrar

/Karoline.

Sarah
0

Det är väl inte vi som ska skriva ditt arbete? Informationen finns här på forumet.

KAGE
0

Ni ger mig info och jag formulerar det? o.0
Men jag hittar inte, sökfunktionen funkar inte ens för mig.. kommer inte upp nåt vad än jag söker på.
Och så tänkte jag det säkert finns medlemar som vet och kan dela med sig av lite kortfattad information.

/Karoline.

Sarah
0

Gå in under artiklar och kolla på insulinom och lymfom. Skabb och binjuretumörer och förkylning var nämda här.

TottsiGirl
0

Klickar du på artiklar och illerns sjukdomar iartikellistan finns massa bra information samlad.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

över sökfunktionen finns en flik för artiklar, där är det då bara att bläddra, spelar det ingen roll om sök funktionen inte funkar :)