Tigga vid bordet?
Tigger era busar vid bordet?
Lillen gör de. Han e makalös.
hehe men man e juh så dum som ger honom också. Så får han en bit nåt och springer iväg och kommer igen. hehehe.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR!!!!!

Mina busar tigger jämt. Det kan Veronica intyga. De kör till och med ner hel huvudet i folks soppförpackningar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har ett tiggmonster hemma som heter Chiquita. Hon är hopplös vad gäller att tigga. Hon kan verkligen attackera folk för att få det hon vill. Och att slicka min tallrike efter att jag ätit måste vara det bästa som finns =)

Benjamin vill gärna vara med när jag äter försöker klättra upp på benen, oftast nöjer han sig med att bara få sitta i knät och titta på han är ganska kräsen men glass är en stor favorit han blir som tokig!!

Ni ska vara glada för att ni har illrar som FÖRSÖKER tigga. Jag har illrar som klättrar upp i kökssoffan och hoppar upp på köksbordet och klafsar fram med en självsäkerhet och tar för sig av maten på tallrikarna.
Frukosten är en populär måltid, Ior och Turbo älskar frukostflingor.
Ior kan även tänka sig att tugga i sig annan mat, spelar ingen roll om tallriken tillhör någon annan.

Jag har speciellt 6 av mina 8 illrar som är riktiga tiggare. Jag äter ibland vid soffbordet för att titta på nått speciellt program på TV, och det brukar inte ta många sek innan jag har alla 5 runt tallriken och vill smaka. Det kvittar vad jag äter, för dessa 6 smakar på allt. Dom sista 2 är mer fin smakare och äter inte kött. Laban den äldste av alla mina illrar älskar banan, äpple och annan frukt, Lina hans syster vill helst bara slicka glass eller grädde. En och annan gång kan hon ta en liten bit kyckling när jag äter det, men annars är hon den som är den kräsnaste av dom alla.

haha vilka buusar ni har då! ;:) jag vill oxå ha en iller som tigger! (det ska vara Armani) :D

Jeg spiser ved soffabordet, men det er fordi jeg ikke har kjøkkenbord… Speedy er den som tigger verst og skal smake på alt! Her spiser han havregrøt med syltetøy på. Det får jeg aldri ha i fred, så han får alltid smake litt. Ellers må jeg ha med ekstra biter med agurk hvis jeg har det på knekkebrødet mitt… Da kan Arinya bjeffe til Speedy hvis han prøver å ta biten hennes.
Blir han som sin far så kommer han tigga *asg*

*asg* yeeeeees :D

hihi
nu börjar man känna igen sig! Min iller är då världsmästare på att tigga! Han tigger jämt. Han är väldigt brutal också. När vi sitter och äter hoppar han upp på bordet och tar bara för sig. Kan va ganska irreterande när man är vrål hungrig och får lov att ta ner honom 100 gånger. 
Men han är ju så söt när han tigger också!!
En gång när jag åt godis så hoppade han upp på mig och dök in i min mun och snodde en bit…snacka om bra tjuv!!
Finns ganska många historier på hans lilla bus för att få godis. men nu får det räcka så jag inte skriver en hel bok 

#11: Du får så gärna berätta. Jag älskar att läsa om era illrars bus och trix och allt annat fantastiskt skojigt, dråpligt och bara allmänt gulligt. De kan hitta på.
Audiatur et altera pars

Okej ÅSa
här kommer en till liten historia då!! När vi hade just fått smeagol så visste vi ju inte hur galen i godis han egneteligen var. och för att vara helt Ärlig så var jag rädd för smigge i två dagar eftersom det första han gjorde när min partner klappade honom var att bita han…hahah
Men till baka till historien iallfall jag hade varit och köpt en pingvinstång (med rabarber smak).
Jag låg i sängen och tittade på tv…och jag hade lagt ifrån mig pingvinstången brevid mig. Helt plötsligt kommer smigge och tar pingvinstången med plast och allt och kutar iväg med den.
Jag hinner få tag på han…men det var nog mitt misstag han fräser som en galning och när jag tar pingvinstången så biter han mig på nagelbandet…aj aj
Det gjorde ont som satan…det var faktiskt första och förhoppnings vis sissta gången…haha
Men han har faktiskt aldrig bitit mig så hårt som han gjorde den gången!!

#13: hihi, han ville nog berätta att han inte tyckte om tjuvar. Och i hans ögon var du nog en sådan. hihi
Allt som en iller satt tänderna i är i deras ögon deras nämligen. hihi
Audiatur et altera pars

ja…så är det verkligen!! hehe men det var en rolig men läskig upplevelse..=)