Kloakråtta!
Illrarna får som sagt inte vara inne i badrummet hos oss då dom kryper under badkaret å drar med sig allt de hittar i tyg- och pappersväg.
Och igår när min sambo kom hem skulle han som vanligt hälsa på illrisarna. Men Tuuva kom inte. Vi gick runt å leta med pipisen och till sist gick han in på toaletten. Och där satt hon! I TOAHOLKEN! Lilla stackaren var helt kall å blöt å jag fick jättedåligt samvete av att jag missat att hon sprungit in när jag var där inne sist. =( Men hon såg (förlåt) så söt ut när hon satt där i, hade velat ha bild på det men ville inte låta henne sitta där i längre. Men jag hoppas att hon som jag har lärt sig av sitt misstag, jag kommer definitivt hålla koll ordentligt när jag går ut ur vilket rum som helst om man stänger dörren till, och förhoppningsvis gör inte hon om det…
Självklart fick hon ett bad efter denna incident!

Toaholken = Toastolen?
Oj, vilken tur att hon klarade sig iaf och inte kröp in i avloppet. Stackarn, hur länge hade hon vart däri då tror ni? Hon måste vart helt slut.
Har alltid låtit mina illrar ha tillgång till mitt badrum/toa och inte haft problem med det. men jag har säkrat avlopp, tätat under badkar samt haft tunga toalock… Tycker det är rätt smidigt att låta illrarna ha tillgång till badrummet då det är lätt att spola rent. Så mina illrar har sin huvud-toalåda därinne (den de använder mest) samt sin matplats därinne.
hon var inte där längre än en kvart iaf… vi har oxå tungt toalock men det stod öppet denna gången :(

Stacy har oxå hoppat ner i toa stolen.. mitt på natten.
jag hade råkat stänga dörren slarvig min, och pojkvän vaknar av ett plask där sitter stacy och kollar på honnom :) fort upp och skölj av henne toavattnet sen torka och sen fick hon gå och lägga sig

*s*

hemsk som jag är ledsnade jag på att cliff skulle i toan varje gång jag satt där. lät honom ramla i en gång och sen fick jag vara ifred.

Haha, pappa satt på toa när jag bara hade ronja, och hon vaggade fram till honom, satte sig i kalsongerna och kollade på pappa. Vi hörde bara att han började skratta jättehögt….
Sen berättade han vad ronja hade gjort :)
Hu! Det är min värsta mardröm att jag ska hitta en iller drunknad i toastolen.
Sara
#7 håller med, har aldrig trott de kan hända, men alltid haft den i tanken. Jag vet att skrollan och Groggie tycker dte är kul att ta upp toalocket en bit och sedan släppa så det smäller.
Stackarn! Min stora mardröm, då aviendha är så himla liten, är att hon ska lyckas hoppa över kanten, och med fart fportsätta igenom vattenlåset.. Vet, chansen är inte stor, men jag kan lova att hon har storleken för de..
Paulina