Go mamma Go mamma
haha snacka om att bli förvånad igår så hade min mamma pratat med en arbetskompis som hade fått reda på att jag har iller och hon började fråga mamma massa saker om varför man har iller och mamma hade svarat ja va har du dina hundar till haha mamma hade berättat massa grejer om mina illrar så arbetskamraten hade blivit väldigt förvånad och inte alls trott att illern va så, Jag trodde aldrig att min mamma skulle berätta så bra om illern hon som alltid varit så anti iller. Är riktigt stolt över min mamma =0) och hon va faktiskt tvungen att erkänna för mig att hon tycker att Benjamin är jätte söt och är en riktig charmknutte

aaw tänk om min mamma också var så ;D

Skojigt att höra. Lite roligt när ens föräldrar trots allt står på ens
pälsars sida när det behövs. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#2 mm, men så är det inte för alla ^^
hihi mammor förvånar en ibland :P
Precis sådär är mamma med!! Det är nästan som om hon blir "förnärmad" om någon säger något illa om det jag brinner allra mest för!
Var faktiskt inte alls länge sedan hon gjorde klart några vänner till dom att illrar inte luktar (så fruktansvärt..), dom kan vara hur mysiga som helst och att det INTE är något djur som hoppar upp och sätter sig i pulsådern!! Visst blir man stolt över sina föräldrar då!!
Jag brukar berätta om dumma komentarer jag fått och vad jag svarat och nu vet jag att hon använder sig av "mina svar" när hon får samma dumma frågor!! Kanon bra!!
Så vet jag ju också att hon faktiskt gillar mina illrar väldigt mycket!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Min pappa kom förbi när vi hade illerträff vid fallens dag nu i år. Han var snar på att säga till mig att djuren är hemska och att jag ska göra pälsjacka av dem.
Men gosse, när någon annan kom och bara såg skeptisk ut så satt han och påpekade att visst är de häftiga djur.
Och så fina att se på även om han alltid har respekt för djur han inte känner. hihi
Audiatur et altera pars

#4 nähää, menar du värkligen det? ;) happ Armani ska till nån annan nu eller? eller jag vll inte veta, då kommer jag bara gråta igen =/
#6 haha nu sitter jag här och småskrattar i min ensamhet och så är jag ledsen. Men nu vart det lite skojj, din pappa är rolig! hahah

#7: hmm, skoj att någon annan tycker det. Jag blir oftast bara irriterad jag. Men han var faktiskt både skojig och gullig på träffen. Han visste att jag inte hade pengar så han kom med pengar åt mig och så kom han förbi med godis och läsk;-)
Audiatur et altera pars