Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 519 ggr
Roxanne
0

Annons eller omplacering

Vart hittar man omplacerings illrar? :$ kanske alla vet men jag måste ha missat det totalt, nån spec hemsida för jusst omplaceringar eller nått?

Fredde
0

Jag har själv två omplaceringsillrar. Ett tipps är att antingen lägga ut en liten annons här eller så kan du ju höra av dig till STIF (svenska tamillerföreningen) dit mängder med folk hör av sig när de inte längre kan behålla sina små vildar av diverse olika anledningar. Men annars finns det ju mängder med iller forum på nätet så det e bara att klicka omkring o leta febrilt så ska det nog ge resultat om inte annat så har du ju alltid blocket. 

LYCKA TILL Räcka ut tungan

Roxanne
0

#1 hehe tack tack, men om jag har en iller, och den behöver omplaceras, "försvinner" den snabbt då?

Fredde
0

Ops Ehum….. Då e det bara att göra om samma procedur som ovan fast tvärrt om o lite snett från sidan Flört Så du har alltså redan en liten buse som du dessvärre måste bli av med?? Om den försvinner snabb beror nog helt på vem du kan tänkas lämna den till.

Roxanne
0

#3 näää har ingen iller alls!

läs tråden (Så alla vet…) så förstår du.

tack men de  var jätte snällt av dig :)

Fredde
0

Hehe längesedan man kände sig så här totalt IQ befriad Generad la märke till tråden men analfabet som man e så orka jag inte läsa hela :D

Roxanne
0

vad betyder analfabet?Generad

Madde
0

Låter Fredde beskriva det. Då jag själv har svårt och få fram det på tungan. =) Känner mig rätt obildad när jag inte ens kommer på en sån sak. Men det bjuder jag på. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AmmiG
0

#6 Analfabet = en person som inte har lärt sig att läsa och skriva.

Roxanne
0

#7 du är rolig du :D

#8 haha tack Ammi :D jag skämms nu ^^

AmmiG
0

#9 Inget att skämmas för. Jag tittade i ordlstan, för att få den rätta tolkningen. :-)

Roxanne
0

#10, men då visste du väl? bara det att du kanske hade lite knas att förklara bara Oskyldig