Kotetsu 7 veckor
Sju veckor gammal och världens busfrö :) Nyfiken, charmig, lekfull och kelen. Det är de ord som bäst beskriver Kotetsu nu :)
Eftersom han hittade datorn och tangentbordet idag, så överlämnar jag tangenterna till honom så får han skriva om sin dag…
"Hmm.. vad är detta? Jag har sett mamma trycka på de här knapparna och det har blivit ord…. Så gör man! Nu ska jag skriva lite…"

Åh såå söt du är Kotetsu =) *vinkar tillbaka* hihi

Åh vilken sötnos!! =0) börjar längta riktigt ordentligt nu efter min egna lilla bebis
Åh så söt han är!!! Pussa på honom från mig =)
Amor vincit omnia

Oh, han är ju så söt att man skulle kunna äta upp honom. Ge grabben en puss från mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Snygging.
Han är en vecka äldre än mina småttingar så de e kul att se hur mycket som händer på en vecka :)

Vad roligt att han är uppskattad! Kotetsu och jag är alltid lika glada när vi läser era inlägg :)
#8.. om du säger så där så vågar jag inte låta mamma ta med honom och hälsa på dig :) Tänk om han försvinner :(

#10: mohaha, joho. Jag lovar att inte äta upp honom. Bara slicka lite ;-)
Men jag kanske stjäl honom. hihi
Audiatur et altera pars

#11 Åsa! =/ har inte du tillräckligt med illrar? Jag kan väl få nån!? 

#12: Tillräckligt många? Kan man få det?
hihi
Audiatur et altera pars
Illrarna verkar ha en förmåga att bli fler och fler under tidens gång ;D

#13 haha den va bra! ^^ jag vill ju bara ha en enda 

Efter mycket bus och lek under dagen, så fick Kotetsu sin dagliga träff med vågen :)
Som den här kvällen visade på 552gr… kan onekligen inte låta bli att fundera på vad vågen kommer att visa imorgon.
/Carola

#16 jag gillar namnet :D

#16: Han blir enorm Carola. Har du anmält honom till brukshundsklubben ännu? ;-)
Audiatur et altera pars

#17 Ja, det är ett riktigt passande namn också :) Det är japanska och betyder (enkelt översatt) "Lille Stål". Så med tanke på hans tuffa start i livet så passar det, och det har ju onekligen en fin och manlig klang.
#18 Inte ännu… har inte haft tid :) jag är alldeles för upptagen med att pussa på honom :)
/Carola

#19 grymmt fint var det iaf! alla är inne på så mycket janpanska namn nu! Nya trenden

#20 Hade ingen aning om att många var inne på japanska namn :) Det har jag missat totalt… :)
Kvällens vikt landade på…. 566gr…
/Carola

#21: Pussa rottisen från mig. ;-)
Audiatur et altera pars

#21 haha okej, men det är jätte många som säger; hitta på ett namn på Japanska och grejjer! aja, det kanske är du Mangafreak som började med det ;)

#22 Han har fått flera pussar från dig :)
#23 Tror inte att det var jag som har börjat med något, jag valde namnet för några veckor sedan. När jag var säker på att han skulle överleva.
Kvällsvikten… har inte gått uppåt idag. Det har varit så varmt idag att Kotetsu har gått ner två gram sedan igår, så ikväll vägde han 164gr.
Han och Stella har fått vara i mitt rum under dagen, medan Sofie och Manne var här med sina illrar. Och han har idag fått träffa sin halvsyster Kola (Hjortrongull i stamtavlan).

#24 k
#24 Har märkt detta jag med, mina småttisar kan gå ner 1 eller 2 gram ena dagen för at sedan ta ett skutt upp med 30-40gram dagen efter…..=)
Amor vincit omnia

Riktigt charmig grabb du har där!

#26 Något skutt på 30-40gr har han inte gjort ännu, men det kommer kanske när han blir äldre… :)
#27 Tackar, charmig och busig :)
Vikten hamnade på 578gr idag… en ökning med 14gr.
Imorgon blir Kotetsu 8 veckor… att tiden kan gå så snabbt… vart tar den vägen egentligen :)
Här är ett foto på Kotetsu tillsammans med Manne och Bianca… från igår när Sofie och Manne var och hälsade på oss :)