Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 350 ggr
gameover
0

Träff snart igen?

Vore inte det kul med en träff snart igen? :o

elinn
0

Haha, det tycker jag med =) Älskar träffar och skulle vilja ha det varje dag om det var möjligt, men nu är det ju så att det praktiskt taget är omöjligt =(

Vi får vänta och se vad alla andra säger =)

ThereseBergqvist
0

Kommer de inte vara någon träff ovanför sthlm eller runt omkring? Bor i Sundsvall och de är ju en bit att åka till Gbg och där omkring… :P

elinn
0

Vi hade en träff i Gävle förra helgen och det kommer säkerligen bli fler så håll ögonen öppna =)

gameover
0

jaa, och jag har ju varit på en träff och då var jag bara orolig och det blev en kortis dessutomGråter för liksom den enda träffen jag känner till som är nära är i augusti i huddinge, men det är ju långt kvar, orkar inte vänta!!! ;P

Grisknorr
0

En träff i huddinge??? Jag bor i huddinge.. Eller fattade jag fel? Hmhmhm…

Vill jääättegärna komma på en träff.. så gärna i sthlm eller Huddinge om det nu ska bli nån där? =P Hoho..

Men jag vågar inte träffa osäkra illrar om dom biter mig! =P Eller vågar gör jag, men första gången man träffar en iller vill man kanske inte bli biten! Men äsch.. Sånt får man väl stå ut med Flört

Roxanne
0

hoppas jag har  med mig "min" iller då

Faxlin
0

Men Elin min vän. Vi har ju en träff inplanerad i Gävle, samma plats som förra gången. Datumet är lördagen den 22 juli. ;-)

Så träff i Gävle Boulognerskogen den 22 juli. Alla träffas klockan 12. ;-)
Förrutom Veronica som kommer lite sent med sina för att hon jobbar;-)
Ammi kommer också, japp detta var de jag vet om nu på rak arm.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

#5 Här finns mer info. om träffen i Huddinge =)

Tillägg: Såg att man inte kunde läsa inläggen utan att vara medlem. Kopierar texten istället =)

"Den 5 augusti kl 13.00 träffas vi för höstens första illerträff i Sjödalsparken i Huddinge. Föreningen bjuder på fika och lite tilltugg. Alla är välkomna, både med eller utan iller och för er som är nyblivna illerägare är det här ett perfekt tillfälle att träffa andra illerägare och, för en gångs skull, få prata iller utan att någon himlar med ögonen…

VÄLKOMMEN!!

Länk till vägbeskrivning och själva annonsen kan hittas på www.illervanner.se under Illerträffar"

Borgarn
0

Jag kommer på iller-träffen den 5 Augusti :), då följer även alla  valparna med ;)

Grisknorr
0

Sjödalsparken!!! Perfekt! men.. ÅHNEJ!! jag kanske är utomlands då… Nej,nej,nej,nej,neeeeeeeeeeeeeeej…… Gråter

elinn
0

Oops glömde visst bort det va Generad 

Som Åsa säger lördag 22 juli 12.00 =)

Grisknorr
0

Suck.. Blir .. SÅ… ledsen Ledsen

Grisknorr
0

Grrrr!! Ska JOBBA den 22a.. Börjar klockan 12. Och sen ska jag förmodligen åka utomlands den 2a augusti………. Aaaah!!! När det praktiskt taget är en illerträff på min egen tomt! HUR LEDSEN blir man inte då lixom..

Faxlin
0

#11: Vore ju trist om du inte kom elin. ;-)
Hade räknat med att få träffa dig då ju. hihi Ja och så Johan och era tre vildar så klart. ;-)
För att inte glömma att jag vill visa upp Ambra och så komma dit med Crazy, fast henne är ni ju van med från träffar innan;-)

Audiatur et altera pars

Grisknorr
0

Yeeees!! Resan är uppskjuten! Jag kommer definitivt på illerträffen den 5e augusti i sjödalsparken.. Om det är någon som har tänkt att åka kommunalt och inte riktigt hittar, så berättar jag gärna hur man åker =) Vägbeskrivning annars med bil hittar man ju lätt på kartor =P

Är det fler härifrån som ska gå på den?! Glad Plötsligt känns allt så mycket bättre

Roxanne
0

#15 haha vad glad du blev =oD kuuul !

DG
0

Jag vet inte om jag ska till Huddinge för det är en bit att åka kommunalt och i värmen är det ingen kul för illrarna direkt att sitta i tåget. Men skulle hemskt gärna komma så få se hur varmt det e då.

gameover
0

#15 jag ska dit! förhoppnigsvis>< OCH den i Gävle :D

Roxanne
0

#18, hur ska du komma dit? :)

Grisknorr
0

För er som inte vet så ligger Huddinge ca 15 minuter från Stockholms central med pendeltåg =) Så tar man sig till stockholm är det inte långt kvar

Roxanne
0

Men vart i huddinge? =)

gameover
0

#19 dit vart? båda med tåg och lite hjälp ;* fast jag hade tänk att du skulle följa med ja :D hiih

Roxanne
0

#22 pappa kan nog skjuttsa :D

elinn
0

#22 och #23

Om ni inte får någon skjuts så kan ni ta tåget så kommer jag och hämtar er på stationen =)

Om det är Gävleträffen ni pratar om…

Roxanne
0

#24 ååh vad gullit! ska prata mer om detta hemma :) tack elin! snäll du är :)

gameover
0

verkligen jätte gulligt av dig Elin!

hoppas att det blir lite mer prat med männsikor den här gången, alla verkade ha så mysigt i en liten klump med fika och illrar och prat ju Generad

Roxanne
0

hmm,

Faxlin
0

#26: Vi hade jättemysigt. Saknade er där bara. ;-)
Men jag tänkte att ni kanske ville hålla er lite för er själv i början. Så jag ville inte tränga mig på er.

Audiatur et altera pars

elinn
0

#25 och #26

Det gör jag så gärna, åker ändå förbi stationen på vägen =)

#26 Ja vi hade verkligen jättemysigt och hoppas att ni kan komma även denna gång =)

Ska försöka komma ihåg att ringa tidningen den här gången oxå haha =)

Grisknorr
0

#21: Sjödalsparken ligger miiitt i Huddinge Centrum.. =) Och den är stor, så svårt att hitta är det inte

Roxanne
0

#30 hihi okej :)

ThereseBergqvist
0

är det någon träff efter augusti? för jag får inte min iller förrens den 27 juli.

AmmiG
0

#7 Japp, jag kommer. Ska ju hämta Contesse! ;-)) Ska bli kul att se er, även om jag kommer att vara lite trött efter resan.

#15 Roligt att du kan komma iväg till illerträffen. Du ska se att det kommer att bli jättetrevligt.

#29 tidningen, vilken då…humm, spelar ingen roll. Förvarna mig så jag kan hålla mig undan från dom.

Faxlin
0

#33: hihi, nejdå. Vi knuffar fram dig och säger. Titta här är Ammi, hon har kommit ända från Gotland för den här träffen. Sedan kommer de jaga dig hela tiden. hihi
Längtar efter att få träffa dig gumman.
Du sover hemma hos mig va?

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#34 Ska du gå hem??? *S* Jag och Gävlepressen älskar inte direkt varandra.

Klart jag sover hos dig…hemma? men, men fikarummet dåå? Längtar vansinnigt efter att få sticka iväg upp till dig. :-) Snart!!

Faxlin
0

#35: de kommer att älska dig om de hör att du kommer så långväga ifrån hihi

haha, du får sova hemma hos mig också. Kalle är så trevlig så jag tror inte det gör något. hihi
Vet inte riktigt vad som tagit åt honom. Malin frågade igår om han var medveten om hur många illrar vi komme ha till semestern. 5 stycken sa hon, förstår du pappa. 5 illrar. häftigt va?
Ja, säger gubben. Ni får ha 500 illrar om ni vill bara ni tar hand om dom;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

#29 mm och då kanske jag har min Armani också, eller nää de kanske jag inte har… Nää, hehe räknade fel. Men okey, Trevligt vaddå? ringer du tidningen? och annonserar ut kanske?

AmmiG
0

#36: Inte när de kommer på vem jag är. Har skällt ut en av tidningarna efter noter, pga att dom inte kontrollerat uppgifter, innan dom publicerats. Det hade räckt med ett samtal till Gävle sjukhus för att få veta att det som stod i artikeln inte stämde med verkligheten. Men scopet var intressantare än fakta!