Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 185 ggr
Ramnesgjengen
0

Hjemmesider

Kan ikke dere som driver med avl og har hjemmeside skrive adressa deres. Hadde vært gøy og gå inn å se litt.

Trine

elinn
0

Under länkar här ovanför finns adresser till olika medlemmars hemsidor =)

Faxlin
0

Ja, där finns det de som har avel också. Tror alla har sin avels sida där utom jag. För jag har ingen. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Luna]
0

du ska inte göra dig en hemsida då Åsa.

De är juh så kul.

Faxlin
0

Jo jag hade gjort en hemsida. Ska tilläggas inte min starka sida. :-)
Så fixade sonen virus på datorn och gissa vem som inte hade sparat den. 8 månaders jobb år fanders. Allt var nästan klart och för förtsa gången var jag på väg att bli nöjd. Så nu väntar jag på nya datorn så kanske jag får insoiration att göra en igen. Blev så anti när hela sidan försvann. Jag som lagt ut stamtavlor och allt.

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Min hemsida kommer snart upp är det meningen, här kommer det även att stå lite om min uppfödning, och visas foto på tikarna och hanarna, samt lite uppgifter på vikt uppgångar på valparna fram till deras 10 vecka. Får se lite hur jag lägger upp detta, det ska helst inte ta för stor plats.

ronja
0

#4 vad tråkigt åsa, med hemsidan… inte roligt att först lägga ner en massa jobb.. och sedan se allt gå förlorat…

#5 ser fram emot att få se din hemsida när den blir klar =)

Faxlin
0

#6: Tackar. nej det var inte ett dugg roligt. Så nu fick jag ett program till nya datorn som ska vara sååå lätt. hihi
Och gissa vad? Jag fattar ingenting. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

#6: hahaha, jo det program som du har är det lättaste på marknaden. Men man måste nog ha lite hjälp ändå av någon som är lite haj på sånt. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#8: Om det är lättast på marknaden och jag fattar noll. Japp vad säger det om mig då? Jo, Åsa ska inte ha någon hemsida. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Synd att jag inte har det programmet. För då hade vi kunnat öva ihop. =) Har själv Dreamweaver 8. Det är svårt måste jag säga. Ändå är det oxå lite lättare då man kan använda sig av både vanlig skrift och HMTL.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
0

hmm jag har dreamweawe, vet inte vilken version men det är en av de nyaste..synd att vi bor så långt ifrån varandra för det är lättare att träffas och visa.. =s