Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 580 ggr
Theres
0

Filmer =)

Här kommer 2 filmer från nyss när vi var ute och busade =)

Film nr 1

Film nr 2 

golf.ifokus.se

Theres
0

Dom kanske är för långa för att någon ska orka se =/

golf.ifokus.se

Qviq
0

Absolut inte för långa men min dator är tydligen allergisk mott filmer idag:(

"Chaos is a friend of mine."

Theres
0

Hmmm, dumma dator.

golf.ifokus.se

Theres
0

Putt :D

golf.ifokus.se

FerretCrow
0

ska kika när jag ätigt lite mat=)

Kallecolt
0

Vad är det för godis dom får?

Testat lite gran och hitills är det hans vanliga foder som funkar bäst, men skulle vara skoj att testa något annat godis.

Theres
0

#6 Det är olika… greenies, något whiskasgodis och bandits med russinsmak.

Och här kommer en OT bonusfilm. Det är min katt som vet att bordet är förbjudet att vara på (vi vill inte ha katthår i maten), men han är även sol-galen, och kunde ju givetvis inte låta bli när det var massa sol där på. (Synd jag inte filmade i början när han hoppade upp, då var han riktigt galen och rullade runt och sådär :P)

Till filmen. 

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

#7 hehe va sött, såg så kul ut när h*n la tassen över örat och viftade irreterat på svansen*lala hör inte va matte säger* hehe så sött de va när han vart så sur på dig hehe=9

Theres
0
Theres
0
Smurfina73
0

Sött med den där mörka svansen på så ljus iller..

Det rosa gallret du har för dörren..var hittar man sånt? Det kan dom juh inte klättra över. Skulle vilja kunna gränsa av då jag inte är hemma..Slippa den där känslan då jag sätter nyckeln i låset..VAD har hänt idag då…

Theres
0

#11 Tack =)

Det är kompostgaller (grönt) som jag har sågat bort pinnar på samt svetsat ihop det så de sitter två och två. Och målat rosa - såklart.

Puttar upp tråden om hur jag gjorde den.

golf.ifokus.se

Trissan
0

jätte fina illrar du har! önskar att jag oxå kunde ha min lös utomhus.

Theres
0

#13 Tack =) Ja, men träna henne i koppel, springer hon iväg så är det bara att slänga sig efter kopplet ju. Testa om du kan hitta på något ljud hon lyssnar på noga, då brukar de stanna upp för att lyssna var det kommer ifrån och då står de stilla. Var ju inte riktigt meningen nu att jag skulle ha honom lös där :P Han smet bara från kopplet för det var för stort.

golf.ifokus.se

Vison
0

Kul att se filmer ju! Synd att kvaliteten inte är något bättre, men hellre lite sämre kvalitet än ingen film alls. Alla illerägare - filma era djur in action nu! :)

Theres
0

#15 Ja, men det är filmat med mobilen så :P

golf.ifokus.se

Trissan
0

http://zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=1058845&gid=1629344 #15 här finns två filmer på min iller Hulda :) hoppas att ni kommer fram ;)

Theres
0

#17 Söt hon var när hon la sig på ryggen men kopplet på… och det såg verkligen ut som hon ville upp i sängen i andra filmen :P

golf.ifokus.se