Hjälp???
Jag såg här i dag att Cato har tappat massor av päls på sina tassar. Finns det ngn som vet vad det kan bero på? Finns det fler här inne som har så? Jätte tacksam för svar
Mvh Jenny
Kan tillägga att det är på alla fyra tassar
Mvh Jenny

kanske kan du ringa till agrias jour och fråga?

Agrias telefonveterinärer
Behöver du rådfråga en veterinär under helgen?
Agrias Telefonveterinärer har öppet alla dagar. Många gånger kan ett kvalificerat råd per telefon hjälpa dig att avgöra om ditt djur behöver akut vård och hur sjukdomen kan behandlas.
Agrias Telefonveterinär hjälper dig under den tid på dygnet då det kan vara svårt att nå din ordinarie veterinär.
Du kan också få information om närmaste veterinär med akut- och jourmottagning.
Samtalet kostar 25 kr oavsett längd.
Öppettider för Telefonveterinärens linje är:
Vardagar 16.00-24.00
Helger 07.00-24.00.
Alla djurägare är välkomna att ringa djurens sjukvårdsupplysning - oavsett var du har din försäkring!
Numret är: 0900-100 51 61.
OBS, KOPIERAD TEXT FRÅN www.agria.se
#2 jag tänkte att jag skulle kolla här inne först. Annars ringer jag till Roslagstull
Mvh Jenny
#3 jag kan inte ringa dem, det går inte med kontantkort och jag har ingen hemtelefon. Men å´ andra sidan tror jag inte att det är akut, så det kan nog vänta tills imorgon om det är så
Mvh Jenny

okey :) men det finns ju jätte många illerkunniga här på forumet. men.. vart e alla? HAHA, det har varit så himla tomt här idag! men lycka till!
#6 Alla är helt slut efter utställningen ^^. Eftersom jag inte tror att det är akut så tänkte jag att jag skulle fråga här inne innan jag kastar mig på telefonen. Men tack för dina förslag =)
Mvh Jenny
Hur ser han ut i huden? där han har tappat håret?
Hur gammal är han? mår han bra i övrigt?

Hmm, fäller han inte annars? Att tappa päls på tassar och bakkropp kan annars tyda på binjureproblem.
Är Cat kastrerad? vilket foder går han på?
Cato är kastrerad och äter total ferret och ferret complete
Han har inte börjat fälla än
Mvh Jenny