Stämmer det? ;)
Har fått för mig att iller är smidig som en katt, men lik en hunds lynne? Då menar jag att de ty sig som hundar och så . . . ^^, stämmer det?Elr hur skulle du beskriva dina illrar? //mvh Zoozart
Iller skulle jag väl beskriva som en blandning mellan katt och hund. Så det stämmer rätt bra. I alla fall mina illrar.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Okey,
det låter spännande! ^^, Funderar närmeligen att skaffa en, vill bara veta hur de är, om man ska jämnföra typ. Vissa djur ty sig vissa inte alls ^^ Mvh Zoozart
håller med Madde. Sedan är illar väldigt individuella oxå (som alla människor och andra djur) Vi har en riktig mysgris som alltid vill sova tillsammans med oss, och en annan som har sina "gosperioder"

#3 Ja, ind. är det nog ^^, Tack för era svar! 

Om jag inte har fel så ska det finnas någon här inne som bor i jönköping som har iller. Om jag har rätt kanske det är en bra ide att fråga om du får komma på ett besök:) Underbara djur i övrigt
"Chaos is a friend of mine."

#5 Jaa, det skulle va kul! :D kmr du ihåg vad h*n hette? Mvh Zoozart

vintherlind bor i jönköping om jag har fattat det rätt, skriv till henne och fråga… Lycka till
Finns ju även flera illerägare i Borås och Klarsferrets som har uppfödning finns i Viskafors strax utanför Borås :) Så nog ska det nog gå att ordna så du får träffa lite illrar :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

I nödfall brukar jag och illrana ofta i vetlanda, en bit men i nödfall finns vi där också:)

Hehe, ja ska kolla runt :D Tack så mkt för hjälpen! :D kram
Skulle mer säga att en iller är som en blandning mellan åsna och något djur som tar sig in, upp, under och över allt!
För det finns nämligen inget envisare djur! Och jobbigt!:)
Men tycker på något konstigt sätt om dem oerhört mycket ändå, men skulle aldrig rekomendera någon som inte älskar att torka bajs att saffa en!