Elaka människor!
Gud så elakt att ha sin iller inne i en sån här liten bur.. och sen hänga leksaken utanför buren för att jävlas med illern .. det är djurplågeri tycker jag
Vet du att det är så 24 timmar om dygnet? kanske bara var så under tiden han/hon filmade..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

taskigt iallafall
Nej, usch vad hemskt. Tyckte inte alls atta denna bur såg mysig ut för illern heller! Varför leka med en iller i bur istället för att ta ut illern och leka i hela huset? Mycket roligare! Idioter finns det till allt. !

klaustrofibi! *rys*

Det där var absolut inte snällt! Stackars iller. Så fort den fick tag i leksaken tog personen bort den!?
Vad jag tycker synd om illern.
#1 Eftersom det finns mat och vatten samt sovplats så tror jag att den spenderar den största delen i den buren.
#5 Tycker inte ens det ser ut som en bur,tex har den inget tak. Tycker det mer ser ut som en låda eller dyl för att skydda illern och illermaten mot tex klåfingriga småbarn eller dyl,eller så vill ägaren ha illergrejerna på ett ställe. Tex syntes ingen toalåda.
Sedan att det kanske inte var så snällt att ta bort leksaken hela tiden,men skulle knappast kalla det djurplågeri. Ibland tycker jag det verkar som att vissa härinne alltid tror det värsta om andra och deras illerhållning utan att egentligen veta ett jota om hur verkligheten ser ut.
En sak att tänka på då man ser saker på sidor som till exempel youtube som man tycker är hemska är ju att den som lagt in filmen ser hur många som tittat på den, och ju fler som ser filmen desto häftigare tycker den som lagt in den att det är. Detta kan ju leda vidare till fler videos där de utför olika hemskheter som de annars kanske inte hade gjort.
Helt enkelt, ser man en film där man tycker att innehållet är avskyvärt, som i detta fall, så lägg inte ut länken till den i olika forum och så. Då får den ju bara fler tittare vilket inte är särskilt positivt.
Visst kan man vilja visa fler på hur förjävligt något är, men tänk efter först så att er reaktion och ilska inte leder till motsatsen av vad ni vill ha ut av att dela med er av den.

#7 där har du en riktigt bra poäng=)

#6 Jag hoppas att det bara är en tillfällighets bur. :)
Jag kan inte mycket om illrar men tyckte att det såg hemskt ut bara av att ta leksaken, det vart det jag mest reagera på.
Okej, mitt inlägg kanske passa som att jag har fördomar om hur folk har sin illerhållning, men jag bara tyckte det såg hemskt ut, det jag såg och kommentera det.
#7 Dte har du rätt i!