Söta bilder
hihi
Paulina

haha va sött

#5 den är ju så äckligt söt. det är den där bilden som gör att man vill att illern ska vara valp för alltid=)
#6 haha yup! har haft allvarliga diskussioner med ludde om att han skall bli valp igen, men konstigt nog tycker han det e roligare att springa runt med kulorna i vädret å sätta på stitch än att ligga å ynke pynka sig i mattes famn å vara valpigt söt

#7 haha killen är kär i din ludde nu efter att jag visat alla lurv bilder du lagt ut på honom. så jag tar molle och han ludde. är det en bra deal?
#8 hahaha jajamen! ni kan även få rickie på köpet grabbarna bus driver mig å gamlingarna tokiga här hemma ;)

#5 Åh, min Molly-sötis.

#9 ja men visst men när det blr fullt hus här hemma så lämnar jag isf tillbaka dom=) annars kan ju du få låna fisan av mig hon är super go men hittar du bus till tusen=)
#12 ja okej då! tror inte hon kan hitta på mer bus än mina moster så skicka hit henne ;)

#13 hehe japp hon är ju i buffy´s storlek tror jag så då får du två små damer*fniss* du får ju träffa henne på lördag=)

vad söta bilder :)

denna bild e så söt tkr jag :)

ååh, funkade inte att ladda upp :S

Ohh, men nu funkade det igen med bilden. Så söööt dessutom. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

japp :) bra bra :)
Hulda tackar för komplimangen :)

Nåå så söt

Ååå Saffigumman är ju så underbart söt! *vill ha vill ha* ;)
Paulina

#27 hehe MIIN, men om du kommer på yran så kan du få gosa av dig lite;) hehe visst är jag snäll?

liten söt vallebäbis… fotografen är sezierra

Elliott blir torkad efter en promenad i den fuktiga skogen fotografen är min bror… (nej jag tar itne bra kort själv=P)

i mattes famn är det mysigt när man är tio ynka veckor och i ett nytt hem