Sigge dissar mig
Sigge har blivit en riktig pina mot mig. Sen Gördis flyttade så leker vi mycket mermd honom, men mig vill han inte leka med, bara Andy. Mig ska han jaga fötterna och benen av och nu har han totalt slutat att lyssna på mig när jag "fyar". Det är bara husse som duger och inte jag.
Han har favoritiserad Andy totalt, mig skiter man i att lyssna på..
Idag tycker jag synd om mig själv som inte vågar gå på golvet utan att ha en iller hängandes i strumpan. Tur att han inte biter och har sig utan bara naffsar tag i strumpan och drar.. Man får vara glad för det lilla.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Låter som äkta manlig kärlek :)
Carpe Diem

Hehe, det tycker jag också. Andy jobbar just nu och jag duger inte till att leka med ens. Han bara springer runt och hittar på sattyg hela tiden, den lille busen :P

Haha.. det är en iller du har människa :))
Carpe Diem

Hehe. Han skulle precis hjälpa mig att städa, jag plockade tvätt och Sigge tyckte att träpelletspåsen var full med pellets, så han had eut halva påsen på golvet innan jag hann fram. Så nu lgger det så fint id kylskåpet och någon damsugare har jag inte just nu och inte ens en sopskyffel. Killen lär ju blijätteglad när han får plocka pellets när han kommer hem (kan inte böja mig ner, är gravid och barnet har lagt sig konstigt att jag inte kan börja mig ås mycket just nu)
Visst är Sigge snäll? ^^

Sigger låter som en riktig man :)
Hur långt in i graviditeten är du?
Carpe Diem

haha sigge låter som en riktig mansgris

Eller som en iller.. Synonym ;)
Carpe Diem