Barn och illrar..
När jag firade min födelsedag i fredags eftermiddag var min mamma, min syster och svåger på besök och hade självklart med sig sin snart 2åriga son Casper. Min svåger var inte jätte förtjust i Dior utan höll sig lite på sin kant. I början höll jag i Dior men efter en liten stund när Casper och Dior fått bekanta sig lite så tyckte vi att det gick bra att Dior skulle få vara på golvet.
Och jag blev verkligen glatt överraskad, Casper och Dior lekte i säkert 40 minuter innan Dior gick o lade sig i boxen för att vila lite. Dior var hur duktig som helst och lekte jätte försiktigt medans Casper kastade Diors leksaker så att han kunde hämta dem. Och de satt o kelade som om de känt varandra jätte länge. Casper visade tillomed sin mamma "idden" som låg så sött och myste i hans knä.
Och jag som var orolig över hur Dior skulle reagera. Förmodligen var det så att min systerson inte var det minsta rädd och därför kunde leka så bra med honom. För Dior gillar ju annars att poppa runt i knät på dem som är lite rädda för honom. Men det gick hur bra som helst.
Så illrar och barn, jodå jag tror att det kan vara en vinnande kombination, beroende på både barn och iller så klart :)
(blev tyvärr ingen bild på dem tillsammans, pågen min hade mobilen så jag tänkte inte på att låna den. heh)
En bild på Casper precis efter att Dior gått o lagt sig i boxen för o vila efter all lek-->

Klart helgens bästa uttryck; idden!!! Vi har iddar allihopa :D
Och grymt jobbat, Dior :D
Jag var själv lika nervös när jag och sambon under julafton skulle åka ner till småland. Sambons syster har en son på 2 år och en liten flicka efter den under året bara. Men dom gick hur bra som helst ihop, jesper (som tvåringen heter) jagade skrollan upp för trappan och sedan bar ner henne och sedan sprang skrollan upp igen och Jesper bar ner henne. Tyckte båda två var lika kul :D
Sådan far sådan son ;)

Jag får knappt komma och hälsa på min syster och hennes barn med mina illrar. Min syster får skavsår i öronen efter vi åkt eftersom kidsen (3 och 5 år) tjatar som galningar om mina "möss". De frågar konstant om när vi kommer och hälsar på igen, eller med massa frågor om mössen… hehehe…
#4 haha så sött :)