Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 299 ggr
mimmi93
0

Annan sajt!!!

Hej allihopa!!

är det någon här som vill vara Sajtvärd på sajten Kaniner?

Madde
0

Oj vilken uppgift. =) Låter skoj. Puttar upp den här tråden. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Finns det inte någon som är kaninkunnig som tycker om att skriva;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mandysan
0

Jag äger ju en kanin men är inte intresserad då jag inte har haft kanin så länge. Däremot kan jag prata med min mamma som är fd kaninuppfödare. Vi får se då hon får mera fritid efter årskiftet.

Roxanne
0

#3 coolt! vilken ras är det på kaninerna som hon förder upp? =)

Faxlin
0

#3: Prata med din mamma du. Tycker jag låter som en superbra idé om hon skulle vara intresserad.

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

Hon födde upp lite allt möjligt. Men mest vädurar. Men nu så har vi bara två kaniner hemma. Jag ska prata med henne imorron. Men vi får se.

Roxanne
0

åååh vad gullit! =D jag har haft en Hollensk lövenkanin! med lejon man! den va cool! ^^ och dessa kanin ungar :D aaw va söött :d

Mandysan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp jag har ju en vädurkorsning med lejon man. Supersöt!:D När jag köpte henne för nästan två år sen så vägde hon 250 gram. Alltså otroligt lite. Nu är hon mattes stora tjej på nästan 4 kg :)

Fast om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg så mkt av de kaninerna som hon födde upp. Jag va lixom 2-3 år när hon slutade:)

Roxanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

aha okej =/ okej haha *tjockis* haha skojja bara

här kommer en bild på min kanins unge!

Faxlin
0

Kaniner är jättesöta. Synd att det inte finns en kaninsajt faktiskt. Tror det skulle behövas.

Audiatur et altera pars

mimmi93
0

Det finns,men någon måste vara sajtvärd

Faxlin
0

#11: Utan att sajtvärden finns, så brukar det inte startas någon sajt heller. Är du verkligen säker på att den finns? Vart då?

Audiatur et altera pars

Grisknorr
0

Jag skrev till dom idag och bad dom höra av sig.. Har dock bara 2 kaniner och är kanske inte världens mest kaninkunnige, men en del saker kan man ju. Får se om dom hör av sig, tycker det är jättesynd att det inte finns Kaniner.ifokus!! Men måste ha hjälp då :O

Faxlin
0

Som Sajtvärd har man mycket uppbackning, och ingen kräver att man kan allt. Men man måste ha gott om tid. För att ta hand om en sajt är mycket jobb. Annars så dör den liksom ut.
Men sedan kan man välja Medarbetare och dessa hjälper ju också till. Ja, om man vill ha Medarbetare då förståss.;-)
Själv har jag två stycken här inne på iller och är själv Medarbetare inne på hundar. Äveon om jag nog lär säga att jag är en usel Medarbetare för Kerstin inne på hundar.GeneradSkäms över vad dåligt jag har hjälpt henne på sista tiden. Så det är inte säkert att jag får fortsätta så länge till.Generad

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

Min mamma vill tyvärr inte vara värd åt Kaniner.ifokus. Men däremot kan jag tänka mig att vara Medarbetare och om det är ngt som jag inte kan svara på frågar jag henne.

Grisknorr
0

#15 Ja, alltid bra att ha en sån som du som Medarbetare.. Men jag vet ju inte ens om dom hör av sig eller låter mig vara värd.. Men tid har jag =)

Faxlin
0

#16: Hör av sig gör dom säkerligen. Sedan är det ju upp till dem om du får bli värd eller inte. ;-)

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

#16 Jag tror att dom låter dig vara värd för kaniner. Då det VERKLIGEN skulle behövas en Kaninsajt.

Faxlin
0

#18: Kruxet kan nog bli att jag tror man måste vara 18 för att bli Sajtvärd.

Audiatur et altera pars

Mandysan
0

#19 Okej.. Jag trodde att det var runt 16-18 år så…

Faxlin
0

#20: Jag kan ha fel. Kan inte allt liksom;-)
Jag var gammal nog i alla fall. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hur går det? Har du fått svar än Griskorr???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.