OT Fredagar är tråkiga...
Ja… för oss som är hemma-sittare och inte går ut och festar och har oss… för i väntan på Let's Dance så finns det inget att göra… hela internet är segt för alla är ute och härjar (eller är iallafall upptagna med att göra sig iordning)…
Finns det någon mer hemma-sittare här som har tråkigt?
golf.ifokus.se

Jag har skittråkigt.. Killen åkte precis iväg till jobbet :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

mmm, faktiskt…
Men jag ska hämta 2 polare från tyskland som kommer inatt o då blir det kul :)
Hård helg ;)

GAAAH, jag har jätte tråkigt!
hihi, men jag e lite glad. vi har lyckats sälja en kattunge för 4000, jippie, dessutom får hon ett toppen hem!

Jag städar och fixar. Sambon är på innebandy.. sängkläderna blev precis klara i tvätten, ska bara uppfinna någonstans att hänga upp dem oxå.. :/

FREDAG ÄR KUL-- fick just veta att jag fått enlägnehet i luleå heheh men annars är dom tråkiga :(

4 lax !?
Vad va det för kisse då ?

Maine Coon och sånnadär är dyra katter, och hemliga Birmor…
golf.ifokus.se

hihi, en norskis :) vi har två till kattungar, så om vi lyckas sälja dem med till bra hem så har mamma och jag fått ihopp kanske 10 000
#9 vad illrar det måste vara runt er då ;)
Jag sitter hemma, ska strax sätta på ronny och ragge boxen jag lånat av min bror, men jag har absolut inte en tråkig fredag, har mina älskade djur som förgyllar min kväll som alltid :D

Jag laddade hem den för 2 veckor sen… Fy fan va sköna dom är ! Hahahaha
#11 Tratten och Finkel då? ;)
Haha ja det hoppas jag. Har bara sett småfilmer från när jag var "liten" så nu ska jag sätta mig och glo som en tv nörd :D

Min andre hälft är ute på stan och super. Själv har jag hinkat i mig en liten flaska Asti :) Såg nyss klart på I am Legend, vilket visade sig vara piss….nu ska jag nog snurra klart lite och sen sova!
haha, min andra hälft är också ute och dricker, badat på relax och går på fin restaurang ;)

Samma här…
Klipper ett gäng bira o stor städar..
Får ju främmande snart, heheh
Verkligen kass film !
#10: Vi har hela 13 illrar run oss. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Haha, det är några illrar ;)

Shoit !
13 st… Fan va roligt :)
Bor ni i lägenhet eller hus ?

I am Legend är bra =/
golf.ifokus.se

jag har tråkigt, men borde nog gå och sova snart ändå..

hihi, busa med illrarna/illern ? 

#23 Jag kan inte för jag har feeeeeeber…=/
golf.ifokus.se

Fortfarande vaken?
Carpe Diem