snor allt!
melker har börjat snatta allt han kommer vöer.
Just nu har han i sin hög
ett par diskhandskar ( han tuggar inte på dom, bara myser)
en prydnadskudde från soffan
strumpor
svettband
pipsar
han har börjat ta saker vi håller i händerna
ex. sambon satt i soffan emd sitt läppsyl i handen, tjoff, så hade melker tagit det
otroligt roligt att se hur det verkligen handlar om ATT HA, spelar ingen roll vad det är för något :)
gör era med så?

han kanske boar? Mina honor gjorde så periodvis… men det var bara vissa saker.
Lypsyl brukar dock Stiffler sno.
ja det kanske han gör :)
vi har ju bott här några månader nu så ha kanske känner sig hemamstadd ;)
vem vet :)

Ja, jag hittade alla köks handukar som jag undrat vart dom har förvunnit under disk bänken.
Dom har ett bo där oxo…
Sen sulorna i skorna försvinner alltid på natten
Mm mm…
Har inte kollat riktigt i deras bo, men jag kan tänka mig att det finns en hel del saker där.
Bara dom ger fan i mitt Playstation 3 e jag nöjd ;)
haha vad härligt att hör att det inte bara är Melker som tror att allt mitt är hans :)
har precis städat ut deras rum, vilken panik han fick när sakerna började flytta på sig.Han blev nästan aggressiv ;) Melker är ananrs aldrig argsint mot mig för han vet vad som gäller, men nu kunde han inte bestämma sig

sulor i skor? numera står skorna på hatthyllan, där är det lugnt och säkert för dom=)

Han kör nog på denna principen:
"Allt ditt är mitt och allt mitt är ditt men mitt ger du blanka fan i"
"Chaos is a friend of mine."

Ja, i mina jobbar skor.
Kan inte fatta att dom gillar dom så mkt , speciellt när man e snickare o springer runt i damm o skit hela dagarna…
Eller så e det sulorna som kryper i väg av sig själv ;)

#7.. bara i jobbarskorna? hos oss traskade alla sulor iväg och la sig tillsammans under soffan och hade det gosigt med varandra… emn jag tror dom är höjdrädda för nu när dom bor på hatthyllan har dom inte vågat sig iväg igen
haha, sulorna har fått vara ifred, än så länge :)
men jag har en avspärrning till hallen för att få ha skor, väskor och tröskeln ( bajsar) ifred..

Jo, men min tjejs stövlar försvinner oxo…
Speciellt ett par som hon har.
Ser så jävla kul ut när hon försöker dra in skorna i ett litet hål. Och hon ger ju inte upp heller, utan hon måste verkligen ha in stöveln där , hahah.
Dag ut o dag in håller hon på så….
Köpte ett par skor för 1200 spänn, o dumma jag lämnade dom framme over natten.Du skulle sett dom nya vita skorna på morgonen!!!
Det gäller att ha en ängels tålamod när man har illrar !
:)

Våra boar under badkaret när dem lyckats smita in i badrummet. Dem drar in handukar och smutstvätt. Hittade min nyckelknippa där under en gång + 3 st limpskivor :P

Hhahaha, vet…
dom bröt sig in i skafferiet och snodde ris kakor somjag har hittat halv ätna nu typ 1 månad efter…
det värsta e att jag inte kommer in under disk bänken för o städa eller kontrollera dom.
Luktar fan där in under…
Måste riva halva köket snart !
här hemma bara ääälskar vi scania skor ;)

:)
#14 hörru, skulle vara roligt att veta mer om er på eran sida ;)

Ja, jag va precis o kollade på min sida o tänkte samma sak :)
Får kanske skriva en rad o sätta in ett foto på mig :)
Slutar väl alla o prata med en, hahahah
Haha, så illa tror jag inte det är ;) men det tycker jag absolut, lite text och fota blir pricket över i:et :) underbart söt iller ocksp :)

Ser ut som en huligan :)
Ja, dom e skit fina….
Gillar dom sten skarpt :)
#18 lalalala, ser fortfarande ingen föränding på din pres ;)

För någon vecka sen hade jag varit på Apoteket och tagit en sån där liten påse i samband med köpet, ni vet- en sån där minimini påse. Iaf, väl hemma så flög den ner på golvet och Lakrits var blixtsnabb med att dra den under soffan…när jag kikade under så såg jag henne ligga å sova i den. Två dagar senare så städade jag därunder och lyfte bort påsen till under diskbänken. Stackarn satt utanför skåpet i säkert en halvtimme och väntade på att den skulle komma ut =/ Mina samlar massor av saker, och blir lite ängsliga när de försvinner, ofta när jag drar fram soffan för att städa…gömmer dom saker under listen på soffan, så matte inte ska hitta dom :)) Sötisar.

Börjar bli för full för det, hahahah
Stor städar, men kan inte slita mig från sidan, hahahah.
Fan, jag kommer att va död om jag inte blir klar här !
Skickade i väg tjejen o hämta polarna på arlanda, hihihih
schysst, att skicka iväg henne. Men då får du se till att städa och fixa allt annat. Leka med pälsarna, eller är det bara mina som stökar som aldrig förr just ikväll?:o

Mina ligger däckade, puh…
Haha, INTE mina ;) Dte är full rulle, just nu protesterar Groggie genom att springa med all torrfoder från köke in i badrummet. Den skitungen !

Hahahah, vet precis !
#21 men det är du man beskriver sig själv som bäst ;)
Jobbiga är nu när man sitter och dricker att man måste pissa hela tiden, man kutar mellan toaletten och datorn .

Hahahah, jo, men tänk då om du måste kuta med en massa städ grejer på fyllan med bira i handen och datan som står o plingar för fullt, hahahaha.
Fan, jag e nog död…
haha, ja i alla fall innan tjejn din kommer hem , haha, tur att dina pälsar sover och inte springer med och städar ;)
#27 tid det tar för dig att svara, har du börjar städa nu elr`? ;)

"29
Ja, det tar en jävla tid !
Först en bira o sen en cigg o sen till datan igen…
Sen vika en tröja..O så börjar det om igen, hahahah
Stackars mig ! Hhahahahah
Haha, stackars dig? INte alls, du skulle kunna välja att bara vika tvätt och skippa ölen, ciggen och datorn :)
Bus och Norpan undrar när Melker och Amy kan leka?
Sara

Lättare sagt än gjort ;)