Färdig

gôrsnygg!!

#9 tack tack

Du verkar gilla lime grönt :)
Jättefin va den :)

#11 japp ällt som är skrik/snor grönt. tack
Jätte snyggt

Fint! Min sån där bur öppnas från kortsidan…hmmm =P

ser ut som din öppnas från långsidan på korten iaf?! eller?

#13 tack tack
#14-15japp min öppnas från långsidan. har du en Jula bur då?

#16 Yes, köpte den på Jula för några dagar sedan.

#17 okej men vilken storlek är det?

#18 Ingen aning, en för små hundar =P Kostade 399:-
tänk bara på att illrarna kan "hitta" nya lite större hål i dessa burar när de ligger i tex hängmattor där de kommer upp lite närmre mot taket.
Har 3 hanar som hade en sådan bur i bilen.. Rätt vad det var hade jag en iller klättrandes i nacken… Så lite ståltråd för de största hålen är att rekomendera iaf..
Sajtvärd på Iller.ifokus

#20 Min bur har bara större hål på golvet…annars är de lika stora hålen. De brukar bli lite obekväma i halvjobbiga situationer att dom hellre gömmer sig än försöker smita =P *peppar,peppar*

#19 då har du den mindre storleken och då är dörren så. jag har den största.
#20 ja på min finns det inge större hål i varken golv eller tak

#22 Aha! Jag tycker iof min ser stor ut för mina små tjejer, de ligger ju ändå bara och kurar i ett hörn! (Har haft den på golvet sedan jag köpte den, för att vänja dom med den lite, bra sovplats tycker de-bra)
åhh, har dem olika storlekar :) Jag måste dit och kolla, måste vara en bra bur att ha kattungarna i om man kan spänna fast den i bagaget när man åker bil långt och dem börjar springa runt i bilen. Känns riskabellt att ha en massa kattungar runt pedalerna ;)

#23 haha ja men jag har ju min tjockis miilo på över 2 Kg=) han ligger glatt i en hängmatta i denna bur=)
#24 japp dom har tre olika storlekar men oftast bara två inne. men det skulle vara perfekt till detta för enligt lag får man inte ha djuren läsa i bilen inte ens hund.

verkligen super fräsig !! ;) Det har du gjort himla bra Erika! :)

#26 tack tack nu blir jag ju nästan generad=)

Va snyggt och Puffen vart riktigt snygg, som "pricken över i:et"=D
va sött när killen din testade puffen, du får nog göra en till fast en större så kan han och pälsklingarna liga där tillsammans hehe;)

#28 tack tack, japp jag kände att fuffen blev så tråkig så jag piffade puffen =P haha ja jag får göra de. annars får dom faktiskt använda soffan=)

#29 Ja absolut, vart mycke snyggare med text och hjärtan=). hehe men det är inte lika mysigt förstår du vell;) *hihi*

#30 haha miilo älskar ju att sova på någon i soffan men thyra är inte lika mys tyvärr
Sååå snyggt. tror fan jag flyttar tillbaka till mamma å skaffar mig en iller som får bo med mig i lillstugan =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#32 haha tack gumman. men ni ska ju komma på min tröff i augusti. då kan du ju kanske visa guben din hur mysigt det är med iller med mera=)
Han ville följa med på lördag men han ångrade sig. Han VÄGRAR ha iller. Men det är inget att göra. jag får väl bo här med skruttkatten å mitt fula akvarium =/
MVH Sofia

#34 ja men det är då du ska sätta emot med något han gillar som inte du tycker om. han accepterade evelina ju

#31 naw va mysigt med en soffpotatis;) har en tillfällig soffpotatis här nu iaf hehe;)
35# Varför tror du egentligen evelina flyttade?
MVH Sofia
#37 omplacerade du henne pga av din nya kille?

#36 hehe japp du har ju din tjockis soffpotatis oxå=)
#37 då tycker jag att du skulle sakt åt honom att accepterar han dig får han acceptera dina djur om han ska bo med dig. jag skulle se det som först in sist ut. men det är ju jag de.

Jätte vackert, coolt!!

#40 tack tack

#39 Japp
fast bara ett tag till
hehe

#42 haha ja men då har du en massa bebisar att snutta på istället ju=)

#43 hehe ja det har du rätt i, men får vänta en vecka iaf på det sen hehe