Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 890 ggr
[Cute]
0

Inspiration

Vilket Tema har du på utställningsburen?

Visa & berätta!

FerretCrow
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min bur går i snorgrönt och svart=) här är den senaste bilden tagen på den men det finns mycket kvar som ska göras känner mig stressad då jag bara har imorgon på mig. det ska fixas text till puffen och det ska bytas till en annan låda med mera.

FerretCrow
0

kan berätta att röret ni ser är ett svart dreneringsrör men tyckte det såg så tråkigt ut och jag ville ju ha grönt på det så först tänkte jag köpa färg och måla det men skulle inte hinna så jag fixade fram ett par benvärmare som var svart och grönrandig som jag drog över=)

Norrskenets
0

Snyggt med röret=) tänkte först, har hon lärt sig virka eller sticka=D men det va riktigt smart att ta benvärmare och som dessutom är väldigt matchande=D

[Cute]
0

Nice & smart!

Någon mer som kan inspirera? Flört

FerretCrow
0

#3 haha tror du jag blir su duktig av att sticka efter allt jag har klagat till dig att jag inte kan hihi ne du det fick bli lite fusk men en dag ska jag lära mig.

#4 tack tack

Norrskenets
0

#5 hehe det va det jag vart så fundersam, "nu har hon allt tagit smyg lektioner" hehe;) virka är lätt men inte sticka..=/ Vart snyggt iaf=)

FerretCrow
0

#6 japp du få ta och lära mig virka någon gång=)

Norrskenets
0

#7 Absolut!

FerretCrow
0

#8 va du är snäll=)

ingen annan som vill visa sin utställningsbur?

Aviendha
0

Jag tyckte det var en riktigt snygg lösning med benvärmarna! Tror tillomed att de ser bättre ut än om du skulle måla dem, ser så myrigt och busigt ut, precis som en iller är =)

FerretCrow
0

#10 tack. ja det blev en kanonlösning=)

Norrskenets
0

#8 vet jag vellOskyldig hehe;)

Sarah
0

Rött… iungen bild dock