OT Sjuk
Det är så fint väder ute… solen skiner och jag vill gosa med Melwin… men jag har feber =/
golf.ifokus.se
ska vi bilda klubb? *suck*

ursch krya på er båda två

Det enda bra är att jag inte längre känner att det luktar illa i mitt rum av råttburen, för jag är täppt…
Vet inte om lukten försvunnit dock, eller om det är jag som tappat luktsinnet, för liiiite äckel-lukt borde jag ju känna i ena näsborren som jag kan andas genom?
Så vet inte om jag behöver städa, eller inte… för buren är ren… bara att det luktade illa igår :P
golf.ifokus.se
#3 Haha, en fördel med att vara sjuk ;)
Men jag tycker synd om er, det ärju som sagt ruskigt snyggt väder ute (tillochmed i Östersund(!)) Men själv sitterman o sliter med hemtenta =(
Insåg nyss att jag inte duschat sedan i tisdags pga tentan :S *illa*
Paulina

#4 Ja, men jag ringde mamma och frågade om det hade luktat idag på morgonen innan hon gick till jobbet…och hon sa att jag måste städa…. men jag har feber och orkar inte =/
golf.ifokus.se

#4 japp jag sitter ju bara 10mil ifrån dig och här har vi 7 plusgrader efter att fått 2dm snö på två dagar. men jag känner inte för att gå ut sen har jag lite att göra inför resan imorgon och lördag

Äh… satte ut råttburen i uteburen istället… känns så onödigt att städa när det är helt nystädat… städar imon istället när de hunnit bajsa lite i buren så det iallafall känns som man borde städa… fast de är rumsrena, så även om de gör sina behöv så ser det ändå rent ut för de har en toalätt där inne…
Melwin och Epona var överlyckliga när jag busade med dem… hoppas de inte blir smittade bara…
golf.ifokus.se