Vad är detta?
Jag upptäckte för 5 min sen att svansens hud påPhoenix är missfärgad.. Brunorage lort täcker huden.. Kanske inte yns så jättebra på bilden dock men men..
Vad är det för något? Lort, eller något annat?
Tacksam för svar
Paulina

Sånt där gruff har jag sett på Leo åxå… det hade han när vi fick honom och har det fortfarande…
#1 såg ju inge vidare fräscht ut.. Går det att tvätta bort eller ska det vara där?
Paulina

Han kanske har solat :P
Nej, men seriöst, jag vet inte vad det är… ser ut som en råttsvans som har tappat färgen… illrar kanske också gör så? Eller testa att tvätta bort det.
golf.ifokus.se
Japp det går att tvätta bort, men det är naturligt så man behöver inte göra något åt det…
Ok, skönt att veta. Man blir ju som sagt lite nojjig, spec närjag inte sett det på någon av tidigare illrar, men detkanske varierar från iller till iller då oxå, efytersom strumpan inte har det?
Paulina

Det ser på Leo ut ungefär som en blandning av små små fina sårskorpor och fett eller något. Skulle tippa på att det är fett faktiskt… Men det är lixom hårt som sårskorpor. Har aldrig testat tvätta bort det, tycker inte det gör något.

det där får alla mina illrar :) och som de andra har sagt så funkar det bra att tvätta bort det … extra fint är de när mina albinokiller har detta.. helt orangea svansar :p