Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 812 ggr
tjej35
0

iller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har tre illrar som 7 månader gammla och det är två illertjejer och en illerkille Och någon stamtavla har jag inte på dom.Och jag måste sälja  dom efter som inte kommer överens med våra hundar så just nu så får dom vara inne i ett stort rum och det vill jag inte att dom ska var så därför så söker dom nya hem som dom får stana livet ut och dom säljes tillsammans eller var för sig.Och dom är inte kastrerade någon av dom och dom bor i västerås. Mera info skicka ett e-post till ekorren34@hotmail.com

Mvh inger

Telefonkontakt
0

vad är eposten då?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

tjej35
0
sarae
0

åååh vilka sötnosar!

Kanske kan vara bra för folk att veta vart ni bor, hur gamla illrarna är samt om de skall omplaceras tillsammans eller om det går bra var för sig ;)

lycka till!

[tiiia]
0

jag tror faktiskt att det underlättar aningens om folk dessutom får veta vad de har för kön?

tjej35
0

Nu hoppas jag att jag har fått med allt.

UlrikaD
0

tjej35: Jag har mailat dig. Jag vet ju vilka alla illrarna är och då finns det ju stamtavla på iallafall mörka tjejen. Sen finns det flera på forumet som har köpt valp från den uppfödaren som de andra två kommer ifrån och de säger att de har fått stamtavla. Så det borde ju finnas på de också då. Hoppas på svar på mitt mail.

skrollan
0

hur gamla är dem eftersom den är två honor och en hane, tänker mest på brunsten?

Faxlin
0

Jag ska ha den mörka tösen. Hämtar hem henne i morgon :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Xannadu
0

De står att de är 7 månader

UlrikaD
0

Åsa: Har du vunnit på lotto?? Ska du ha syskonkalas hemma nu då?Flört

Faxlin
0

#10: haha, nejdå inte Lotto här inte. Men det blir ju så tomt när Veronica flyttar med sina pälsar sedan :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#11 Ja, vi flyttar ju en massa meter från dig =)))

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Ja exakt, jäääätelångt.

Audiatur et altera pars

skrollan
0

Oj, det missade jag, såg bara att det stod tre illrar Generad

UlrikaD
0

Men Åsa, om det nu blir så tomt när Veronicas pälsar åker varför tar du inte hand om de andra två också?Skrattande Då är det ju nästan fullt hus igen ju!! Hur ska du få hem henne från Västerås då?

Telefonkontakt
0

ÅsaF: Hälsa Västerås från mig omdu åker dit. :) Jag kommer därifrån men är nu utflugen därifrån :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Faxlin
0

#15: Jag och Veronica åker i morgon. Hoppas verkligen att hon kommer ihop sig med mitt gäng och inte Veronicas dock. Liiite lurigt med två familjers illrar här :-)
Klarar ju inte av albinos vet du. Och hane ska jag bara ha en ny avelshane nästa gång.

#16: Ska jag göra i morgon.

Audiatur et altera pars

HannaM
0

#17 lyckliga dig att jag kommer upp med mina tre också och hund så det inte blir så tomt nu när veronica flyttar=)

Fruttisen
0

Köpte du tre illrar på en gång, för att sen se att de inte gick ihop med hundarna? =S *undrar*

JossanH
0

mest ledsen blir man när djur omplaceras på rad i från ett och samma hem…
Har man inte lärt sig något från första omplaceringen?
Vet man inte vad iller är för djur och vad en sådan kräver efter att ha haft de tidigare?

Hoppas alla 3 kommer till nya bra hem där de får stanna livet ut!

Sajtvärd på Iller.ifokus

tjej35
0

Och jag vill bara säga att dom här illerna som jag ska sälja har jag haft från dom var små.Så att det inte blir en masa prat om dom för jag säljer inte dom till vem som helst.

Trissan
0

putt

UlrikaD
0

Ingen idé att putta denna tråden för alla tre har ju flyttat.

Trissan
0

HIHI, okey. vad bra iallafall.

Faxlin
0

Jag låser denna då den inte är aktuell längre. Alla tre bor hos mig :-)

Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer