SIDA PROBLEM?
Jag kan logga in på iller iFokus, men när jag tittar på mina egna sidor upptäcker jag att jag inte är medlemm längre!!!!!!!! Fattar inte naaadddaaaa, kanske det är därför jag inte kan skriva inlägg! Har försökt att bli medlemm på nytt, men det står att användar namnet är upptaget och lika så mejl adressen. Hur sjutton ska jag göra. Skulle kunna använda en annan mejl och ta ett nytt namn men har ingen annan mejl adress, man får gråa hår i förtid tror jag.Kunskapen med datorer är medel och kanske inte så bra! SSSSÅÅÅÅÅÅ tacksam för tips.
För att bli medlem på en sajt leter du reda på sajten i den högra spalten under rubriken Mina sajter klicka sedan pålägg till aktuell sajt till mina sajter eller något liknande så syns den som favorit på din sida sen :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Min fungerar inte heller (fortfarande)
Maila de som håller i sidan??
Jag har också en massa buggar. Övre menylisten (start, om sajten, länkar…) försvinner hela tiden. Fast jag får ju fortfarande vara medlem ;)

kan vara webbläsaren med..när jag försökte gå in på i.fokus med safari så gick det men kan dock inte logga in..skumt det där. borde stå vilken webbläsare som rekomenderas för sidan egentligen..
ni som har problem med att vissa delar av sidan försvinner, testa att uppdatera, det brukar hjälpa. vad gäller åtkomst av sidor är det en känd bugg, och förhoppningsvis jobbar de på den!
#0 hmm men om du inte längre är medle skall du inte kunna skriva den här tråden…kan du logga in som vanligt?

Håller med om det sarae säger att om du inte är medlem längre borde du inte kunna skriva. Men hör av dig till mig med en skärmdump om vad som är fel.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7 hehe det är det osm är själva grejjen, jag andvänder mig av firefox, men det fungerar inte felfritt ^^massa buggar hela tiden..men men..
#5 Klart det funkar om man uppdaterar. Men hur bra är en sida där man måste sitta och uppdatera var femte minut för att kunna se vissa vitala delar av den?
#9 Dem jobbar på det!