Andra kastreringen!
Nu har Lillen blivit kastrerad för andra gången inom loppet av en månad och det gick bra!! puuh!! och tandsten tog dom bort också! 900kr för hela kalaset. Fick kastreringen 150 kr billigare denna gång! Men tandstens fixet gick på 300! Så nu ligger min lilla päslkling och sover "ruset" av sig! men konstigt att dom inte hittade kulan förra gången då det var: citat "en rikigt bamse kula"? :P hehe.. även jag såg att den var stor!:P
Och så en fråga… hur länge bör jag vänta innan jag släpper ihop dom? var 3-4 dagar sist, men då hade dom ju skurit upp magen också.. är det samma nu tror ni? Det var sambon som hämtade han och han glömde fråga/ingen som sa något!

för oss gick kastreringen på 1200 och stygn borttagningen 500

tycker helt klart dom borde sänkt kostnaden mycket mer för dig. men skönt att allt gick bra
#1 förra gången så kostade det 750. Hade dom hittat den andra kulan i magen då så skulle det ha kostat 1080 extra. Men då dom inte hittade den så blev det som en vanlig kastrering, och eftersom den andra kulan ramlade ner så snabbt efter operationen så var det nog därför det blev lite billigare, dom måste ju helt enkelt ha missat den sist!
#2 jaa! jätte skönt! tyckte det var jobbigt nog att söva ha en gång! men nu är han ren och fin från tandsten och allt så slipper förhoppnigsvis söva han på ett tag! :)

Jag släppte ihop mina efter bara en dag.
Men då övervakade jag dom hela tiden.
Det gick bra :)

Va skönt att det gick bra, men tycker också att dom kunde ha sänkt priset ännu mer. Men skönt att dom sänkte priset överhuvud taget iaf=)
Skandal att du bara fick den rabatten. Men bättre den än ingenting alls. Har han stygn och grejjer skulle jag vänta ngndag.

#1> Är inte det priset för en hona? Honor är dyrare än hanar… Dock tyckte jag stygnborttagningen var dyr!