Min Atlas 40 inredning!!

åh vad fint

blir ju lite avis men själv håller jag på med massa till utställningsburen nu, men det blir mitt i pauserna av renoveringen =/
super schnajsigt!

Vad fint det var! :D
En sån där du har på golvet vill jag också ha.. Men jag klarar nog inte av att sy sådär.. :p

Kanonsnyggt!!
Okej, vi kan klara ut en sak - JAG KAN INTE SY!!!
#8 Jag syr allt på fri hand utan nålar eller ritade markeringar och med en stenålderssymaskin ;)
Sy som om du skulle göra en hängmata. En vanligt fyrkant. Så ca 7 cm innåt syr du längst hela kanten i en kvadrat precis som om du skulle rama in ett foto. Sen fyller du kanterna med vadd :) och syr eftersom!
#10 manligt, eller hur? ;)

Är inte illrar färgblinda?
Hur har annars Sarae:s illrar överlevt så här länge?

Där ser man… ;) Får se om jag är nog skillad för att göra ett lika bra jobb som du gjort!
Har du sytt tröjan där själv också? :O

vad roligt att du delar med dig hur du gjort oftast är folk för pryda för att göra det=P
#17 NÄE, den är köpt ;)
#18 no probls. klipp 2 lika stora fyrkanter, sy ihop dem på 3 håll och vänd sen utochin på "kudden". Så slipper man sömmarna :)

visa när den e påklädd då :)

Va snyggt det blev=D sån där bodygard har jag också fast en orange svart och en vitsvart men dom är för stora för mina töser=/
#12 hur syr du utan nålar? eller menar du att du syr utan att nåla i tyget först?

#21 vart har du köpt dom?
#22 symaskinen har självklart en nål :) men jag nålar inte i förväg så att det ska vara rakt och snyggt ;P

#24 ja syr man små saker är det nästan baar jobbigt med nålar

#23 dom fanns på rusta förut=)
just glömde skriva att det var skitsnyggt :)

#26 okej ja man missar ju mycket där nu när man ej bor i närheten längre=(
Tackar :)

#5 har du stoppning i botten på den där oxå eller? funderar på att prova göra en liknande men hur ska man få till att det inte blir sömm knölar på utasidan eller vad man ska säga.
#30 det är stoppning i botten, men det är madrassstoppning. Alltså vadd som är som en matta!. Sista biten skulle jag sy med nål för att det ska bli snyggt, och givetvis hade jag ingen nål ;)

#31 okej. ja men jag får se hur det blir ska först ut i solen med pälsarna=)

Satt själv och pysslade och vart så jag härmade dig..hoppas det är okej. Kom inte på nått bättre plus att ditt vart så snyggt så nu har man bara madrassen kvar som ska bli lite krånglig tror ja hehe. Har ett svart tyg med vita fisk skellet=)
#33 kul att kunna inspirera :) lycka till!! Försök att hänga hyllan högt upp, så dem kan göra sitt på lådan ifred utan att ha ngt i ryggen. Sen så försök ha hyllan=lådan så stor som det går annars blir det ett vingligt hyllplan :)
hoppas du förstår hur jag menar.
men hur sätter du fast hyllan långt upp, händer den i kedjor, snmören ? jhag fattar inte det =/

#34 hehe den är redan gjord, har gjord "hyllan" och hängmattan så nu är det bara dynan som är kvar som ska va på golvet=D blir så snyggt=´) min transportis blir så otroligt pimpad nu haha. Först skynket som jag gjorde(det blåa med uppfödarnamnet på) och nu inredningen blir så snyggt*gråt färdig* =´)

Va fint…önskar jag oxå var kreativ sådär. Förstår jag det rätt..alltså 3 sovplatser? en uppe där oxå? Vore perfekt för mina 3 busar..som är tjejjer dessutom så färgen är finemang..=) HAr samma bur så jag "råkar" nog byta om jag ser er nånstans..hehe

#36 men visa bilder då=) kan ju inte hålla mig tills på löradg=)
#3 Snören :) man köper dem i syaffärer, dem är gjorda av polyester och är otroligt starka. Siden band :) hemtex har ibland sånt :)
aha, okej :) Vad är det för låda under allt tyg då? ;) vaundsjuk på din fins bur!
#40 jag gissar på att det är en trofast låda från ikea a 9 kr ;) rätt?
#37 Ja :) 3 sovplatser. En längst in högt upp i taket. Och sen en liten hängmata framför, och en sovdyna under :) Man kan nog göra en sån här inredning i en atlas 30 också men man får ha en mindre låda som hylla :)
MEN NI ANDRA! Jag har borrat i min bur för att det skulle bli bra och stadigt , hur har ni gjort? för att sätta fast hyllan ordentligt.
är den en trofast låda som även är under elr`? :)
#40 Det är kattlåda under faktiskt, som jag lyckades matcha in precis. Den är helt perfekt i måttet och med tyget så sitter den tight :) så jag lyckades, köpte lådan på bromma zoo. Kan säkert kolla måtten på den om du vill veta.
#41 HAHAHAHA ;) inte trofast. Buren är smalare högre upp så det gick inte alls nooway. Men trofast sitter som attans i botten och passar så jäklans bra in. Svårt för en busiller att putta upp!
39 cm är min låda, och 41 cm är trofastlådan :)
ja, det skulle vara jätte snällt, udnerlättar med måtten :) Ska jag se om jag kan härma dig med inredning ;)
39 cm lång
30 cm bred
12 cm hög
Kul att så många uppskattar mitt konstverk men det gör inte illrarna
dem sover inte ens där inne!!!!!

#37 haha du kan juh försöka, blir nog svårt att försöka smita iväg utan att jag ser det;)
#38 hehe kanske imorn, borde bli klar då nångång annars garanterat på tisdag=D
#42 Jag gjorde hylltyget som en påse som man drar ihop fast på båda sidorna. men har två snören som går åt varsitt håll om ni förstår? hehe. men jag drar inte ihop den riktigt utan sätter fast så den blir stadig. Sen längst fram tog jag bara ett överflödigt tyd och knöt från sidorna längst fram så fäste jag hängmatte snörena i dom så slapp jag borra i transportisen.
#47 hehe, du får ta och visa dem att det är mysigt ;) hehe
Dem snodde sovkudden och har dragit under den under frysen och ligger och sover på den där.Dem uppskattar verkligen det jag har gjort för dem.. suck..
#48 N'r du lägger du lägger ut bilden sen så skapa en egen tråd :)

hehe, dom tyckte nog den passade perfekt därunder hehe, hoppas bara du får fram den sen=)
#49 Ja absolut, lättare för andra att se att det är en till eller hur man ska säga=D.

Ceciliaolucifer kan du lägga in din bild på inrednings bilder :9 tack :)

putt?

putt?