Tyg väska
Säljer nu tyg väskor med skills loggan på det finns även plaque off på.
Varför jag säljer dessa nu för redoserat pris är för att jag hoppa av styrelsen och jag har frågat om skills kan tänkas köpa ut dessa tygväskor Svaret blev NEJ
Så nu står jag med 90 st Tyg väskor.
Jag säljer ut dom för 40 kr vilket är under inköpspriset.
Storleken är 38.5 *41.5 cm med en lång handtag. Hand taget är 70 cm långt.
Bild finns med så ni kan se hur den ser ut.
Maila till klarsferrets@klarsferrets.se 1 st tyg väska kostar att sända 5,50
Man kan vända ut och in på den!! :)

#0 ett tipps är ju att ta med dom på yran=) folk kanske köper så mycket att dom inte vill böra omkring det i plastpåsar eller små handlingspåsar=)
#2 Dom kommer finnas med på yran kan ja skvallra om :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#3 ja men är det andra som säljer dom är det ju kanske inte samma pris=)
#4 ? det är fortfarande klarsferrets som ska sälja dom på utställningen så ja misstänekr att de e samma pris :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#5 okej jag tänkte ifall skills själva skulle sälja
#6 Nej skills ville inte köpa in väskorna så det är därför Klarsferrets säljer dom själva.

#7 okej jag trodde fler i föreningen sålde dom. men då förstår jag =)

det stämmer som tottisgirl säger.
Tyg väskorna kommer att finnas med på yran för samma pris. som står på forumet

puttar upp denna

då kan jag tissla och tassla att jag kanske köper en=) men jag ska ju ändå till dig klarsferret=)

hihi okej

#12 ja men jag skulle väl söka upp dig för att disskutera den sena leveransen av hagen eller behövde jag inte de?

jo det vill jag gärna att du gör

#14 okej men då har jag fattat rätt=) hihi är så uppspelt nu så jag lär ju glömma allt hemma typ=) vill hellst börja packa bilen redan idag=P

hihi kan tala om att du inte är ensam att ha denna känslan

#16 hihi vad bra då behöver jag inte känna mig knäpp=P synd bara att det blir så mycket packandes för mig flera gånger. på fredag packas allt in i bilen och så kör vi hem till min mamma och sen ska det fixas så att illrarna kan sova över där med oss, sen på morgonen ska allt tillbaka in i en annan bil och vi ska hämta upp iller_tjejen. sen blir det yran=)