LESS!!!
är så ruskigt less nu kan jag ju lova.
det är så att jag har en liten skruttig golf jusst nu tills min andra bil är klar. och denna golf kör jag bara på hemma plan då det inte är duper direkt.
frågade för 2 månader sedan om jag fick låna svärmors bil över dagen till yran och det skulle gå så bra så.
och nu frågade jag om hon kanske ville provköra min golf lite pom hon ville bort på affären eller liknande den dagen vi är på yran…
då säger hon ne ni får inte låna bilen. skit kul….
nu sitter jag här och har betalat alltså 2500kr ungefär i bara till saker inför yran. skit kul hur fasen får man tag i en bil nu då. känner ingen här där jag bor som kan låna ut en bil ens.
åhhh suck på folk ibland
Fan vad segt! Jag förstår dig till fullo, blir så irriterad på folk som inte håller vad de lovar..
Flyg kanske inte är ett alternativ? Hyrbil? Dyrt men ändå… Hade jag bott närmre o inte behövt min så hade du fått ta den ;)
Hoppas de löser sig!
Paulina

alltså vet ej vad jag ska göra. iller-tjejen skulle åka med mig oxå och har ju oxå slängt ut pengar på detta så nu är det mitt fel ¨å nu får ju jag betala tillbaka en massa pengar till henne om jag inte kan fixa detta
åhh gud jag bara grinar nu. jag har alltså sparat varenda krona i 5 månader och levt super snålt för att kunna åka till yran =(

#1 tack vad du är gullig. nja glyg eller tåg för 3 personer har jag inte råd med=(
fy fan vilken människa! Kan inte din kille ta ett snack med henne? verkar totallt pantad =/
#3 jag förstår det. Illeryran är ju nåt man verkligen-verkligen skulle vilja åka på.. Har du ingen snäll granne? Eller kanske killen kan ta ett snack med henne som skrolan sa? Hon lovade ju trots allt..
Eller de kanske bara är jag som är hård när de gäller att hålla sina ord?
Paulina

#4 nej jag tror inte det. men jag ska försöka berötta för henne hur mycket jag lagt ut på denna utställning redan för vi har ju gemensam ekonomi så detta drabbar ju henne och killen min oxå. jag kunde lika gärna ha torkat mig i arslet rent ut sagt med pengarna.
#5 ja jag tycker oxå att man håller det man lovar men hon påstår att hon kommer inte ens ihåg att jag frågat och när jag berättade exakt när jag frågade påstår hon att hon aldrig ens svarat något alls.
fan vad jag hatar allt nu kan jag säga. siytter här och är super gravid fet, kan knappt ha några kläder längre. får inte ens ut promenera för att jag har foglossningar, killen och hans kompisar ska ut och åka skoter, och här sitter jag och allt baar är skit. åh ja bara som sagt grinar för nu tar verkligen gravidhormonerna tag i en.

Dålig stil säger jag bara..

Det finns ju billiga hyrbilar annars. Det kanske kan vara nåt? De kan man ju hyra antingen över dagen eller över en helg. Det har jag gjort ibland när jag åkt på chinchilla-utställning och inte fått tag i bil. Säg bara inte att ni ska ha illrar i bilen och se till att vädra ordentligt innan ni lämnar tillbaka den.

Stackare. Men jag säger som rikki, testa att ringa runt till bensinstationer och jämfö priser på bilar. Ibland kan man få tag på riktigt billiga sådana.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vi kan nog ta min lill skrutt men kan ni isåfall ta er till sundsvall? för jag ska till yran! =D
Pmar dig=)

#8 om jag ska hyra på uthyrningen närmast mig får jag betala 1000kr för bilen och sen soppan då med mera och som sagt har jag inte allt detta =(
#9 har gjort detta men har nu fått låna en bil av min underbara moster visst kommer det bli ca 6mil extra för att hämta och lämna bilen men hellre det än att betala för en hyrbil.
#10 nja din bil skulle jag ju inte våga ta till gävle för då hade jag ju kunna ta min skrutt golf=P men nu är det löst.

Skönt att det löste sig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#12 ja det är super skönt och nu kan även emma ta med sin stora och fina transportbur=)

haha nu är jag super glad. nu ska jag avboka min mostersbil för nu vill min pappa med och han har en stor folka buss=) så nu jäklar kan jag och emma både ta med oss saker och handla hem=)

så otroligt roligt att min pappa tycker om pälsar så mycket=P
Glad att det löste sig!
Sara

#16 ja jag är super glad=)

Så glad att jag får plats med min snygga Atlas 40 bur som är "Pimpad" även insidan håller på att bli snyggare haha=D
Så glad, va så rädd att vi inte skulle komma iväg.. Nu blir det att Shoppa loss som en galning haha

#18 japp det är verkligen plats för saker i bilen nu=)
19# Men då finns de ju kanske plats för oss också =P Haha.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#20 ja men när jag pratade med dig igår hade ni ju bil. eller?
Ja men jag litar inte på att den går som den ska . för när vo va te vetten me Tajger så dog den på motorvägen å startade inte igen, och det är inte hundra att pernilla ska komma å tommy har ju inge körkort än, men vi hörs om de senare. i värsta fall så får jag försöka ta mej dit på annat sätt =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#22 ja för ni bor ju lixom på andra sidan gävle vad jag har fattat det. och som sagt ingen av oss i bilen hittar i gävle=( kan ni inte låna någon bil som funkar då? tänkte av tommy´s föräldrar eller nått
upptåget---hett tips!

#24 kan man ta det från sandviken då?

ja hoppas sofia dyker in då och kikar på detta

puttar åt Sofia=D