Hickande iller
Tänkte höra hur vanligt det är att illrar har hicka?
Har hört att Ted dom senaste dagarna har hickat, det låter iaf som om han hickar.. Brukar era illrar hicka ofta och kan man göra nått för att få dom att sluta ser så jobbit ut för dom när dom ligger där och hickar och hoppar…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Lyft upp dom och stryk dom över magen brukar hjälpa
#1 Ok tack då ska ja testa detta nästa gång lillen hickar :) Tack
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Elvis hickar en del. Har aldrig funderat på om man kan göra något åt det, jag har bara låtit honom vara men ska prova att stryka honom över magen nästa gång =)
Här hemma har vi oxå hickande illrar. =) Ibland hickar dem otroligt länge och det är ju inte det lättaste och få de och sluta.
#1: Men jag ska testa ditt förslag Leo. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
tillägg
med lyft ypp dom menar jag att hålla dom i luften under (armarna) så att bakkroppen hänger
PS tänk om man själv hade hoppat lika mycket som en iller när man hade hicka
Det hade varit hemskt
Det är nog rättså vanligt att illrar hickar tror jag, jag hade 2 som hickade samtidigt idag. Både Tilly och hennes syster Tiffanie hickade, så jag gav båda lite att dricka, så slutade dom. Men som #1# sa, så kan det hjälpa att klappa dom på magen, det gör jag när Laban, Lilleman och Nanooq har hicka. På dom hjälper det inte om dom dricker.