Inredning
Efter att ha sett alla fint inredda burar måste jag visa upp min atlas 40 ;)

men åh vilket tufft tyg=)

inte konstigt att dina illrar är lite knasiga *fniss* lite hippie stuk.
nästan så man mår illa av att titta på det ibland hehehe

Vf lyckas alla med sina inredningar så bra men inte jag?:(
Supersnyggt måste jag säga, mina illrar får nöja sig med något halvtaskigt gammalt lakan(min mormor som var sömerska virder sig nog i graven just nu)
"Chaos is a friend of mine."
Ursnyggt!!!
Stor hängmatta överst? :) snyggt. Har du borrat hål i din? :) jag fick göra det i min..

Snyggt. Bara mina illrar som kommer till yran i gammla saker tror jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 yup mega hängmatta…50 cm lång ;) borrat maaaassa roliga hål ;)

#9 vad fint med namnet på sidan=)

Va snyggt=D Hoppas att jag blir klar med min imorn så lovar jag att knäppa kort jag också=D

Men va fina burar ni har…Jag har så sällan haft användning för mina så jag har inget alls mer än en trist hängmatta…KAnske därför dom väljer andra sovställen då..
min används bara vid resor ;) kände dock att den behövde lite större hängmattor ;)

#14 ja men du har ju ett gäng illrar som ska ligga där oxå. och baar för att den används sällan kan det ju vara roligt att fixa till dom lite=)
Sara bild #0 visst sover det en iller högst upp? :P

#16 haha ja det har du rätt i det ser ut att vara lite hängit. kanske en liten buffy?
En dweia tror jag :)

ja jag har aldrig sett dewia men buffy var ju inte stor var nästan säker på att hon va en liten valp när jag hälsade på sarae i augusti=P
HAHAHA det e faktiskt stitch, min tjockis! Han tog tillfället i akt å flydde från ludde, sen låg han där medasn mamma borrade

#20 men det ser ju så litet ut
haha yup, men tänk på att hängmattan e riktigt stor (50 x 38) och att den är ordentligt spänd

#22 okej ja då förstår jag =)
Haha ;) Stitchy the man,